פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בחוזה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
גבעת שאול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשנו אני ואחי מכשיר מסוג nokia 6680 של הדור השלישי, הבטיחו לי קליטת דור שלישי בכל הארץ אבל בגלל שאני חייל בבסיסים שאני שוהה בהם אין בהם קליטה של הדור השלישי ולכן אני משלם על המכשיר 69 ש"ח בחודש + 15 ש"ח בחודש על שרות דור שלישי שאיני יכול לממשו ולכן פנינו אני ואחי מעל ל20 פעמים למרכזי השרות של אורנג' על מנת להחליף את המכשיר לדגם שאינו תומך בדור ג' ונענינו בשלילה לבטל את העיסקה למרות שאיני יכול להשתמש בשרות הדור השלישי.
הריני לציין שניסו לבוא לקראתי בכל מיני הצעות קוסמות אך לא לבטל את עיסקת הדור השלישי.
איני יודע מה לעשות כי בכל חודש יורד לי מהמשכורת הצבאית 100 ש"ח לחברת אורנג' (לא כולל שיחות) רק על המכשיר שאיני יכול למצותו לפי החוזה שנחתם בינינו
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול החוזה על מכשיר הטלפון מסוג הדור השלישי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר רוזנפלד על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה