פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים שלא כדין נושא התלונה:
ברנט אמיר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שחברת אורנג' הודתה בתקלה סדרתית של מכשיר LG8120 שהיה ברשותי הם נתנו לי מכשיר חדש אך קראו לעסקה "שדרוג". לפני עסקה זו הייתי משלם על ה-LG כ-29 ש"ח בחודש לאחר ניכוי של 50 ש"ח בגין תשלום שיחות של מעל 200 ש"ח כל חודש. לאחר העסקה, כאשר קיבלתי מכשיר אחר, יצא שאני משלם 79 ש"ח(!) על ה-LG ועל החדש "כאילו" כלום.
מה יצא? שבגלל תקלה של החברה אני משלם יותר ממה ששילמתי לפני התקלה.
הריי אף אחד לא ביקש "שידרוג"! בסך הכל רציתי מכשיר לדבר בו.היה לי מכשיר טוב רק עם בעיה שחייבה מכשיר חדש.
שוד לאור היום המכוסת"ח משפטית...
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת כסף פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר ברנט על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה