|
|
|
|
|
|
מכירת מכשירים לא תקינים |
נושא התלונה: |
יום חמישי 09 נובמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחברות הסלולריות ישנה מגמה בזמן האחרון למכור ללקוח טלפונים מתקדמים .בלי שעברו בקרת איכות כמו שצריך . אני יודעת על שני טלפונים כאלו נוקיה 6820 וסוני אריקסון K600I . אני קניתי את הסוני ארקסון וכבר אחרי יומים התגלו בו תקלות מהותיות כגון: בעיות בחיבור למחשב סוללה שמתרוקנת בפחות מיום מחיקת רשומות שיחות ועוד. בפעם הראשונה שפניתי אליהם הם החליפו לי את הטלפון .לאחר יומים שוב אותה תקלה. כשפניתי אלהם שוב , הם הודו כי יש בעיה בתוכנה וזה ייפתר תוך שבוע עד חודשיים בעדכון גרסה. לא הסכימו להחליף לי את הטלפון שוב וגם לא הסכימו להציע לי הנחה במחיר.
מה שהכי מעצבן הוא שהם ממשיכים למכור לנו מכשירים דפוקים בתקווה שלא נשים לב.
|
עלבון ובזבוז זמן משווע |
סוג הנזק : |
אורנג' צריכה להפסיק לשווק את הטלפונים עד שיתוקנו ה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
מורן פלשנר, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת קרוג על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|