פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה לא תקינה עקב שדרוג מכשיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
(כל הפרטים הר"מ מתועדים באורנג'.)
אני עובד בחברה הקשורה בחוזה עם חברת אורנג'.מתוקף חוזה זה הנני לקוח עסקי באורנג'.רכשתי מכשיר נוקיה 6280 (אני חושב שזהו הדגם) שלא הייתי מרוצה ממנו כלל.הלכתי לתקנו מספר פעמים וכשהתייאשתי שידרגתי למכשיר איי מט של קיי ג'ם. בגלל החוזה העסקי בין חברתי לאורנג' נאמר לי על ידי המוכרת בסניף יד אליהו כי על המכשיר החדש אני אשלם 80ש"ח כאשר 20ש"ח יקוזזו מהחשבון החודשי במידה ואני אדבר מעל 150 ש"ח. לגבי המכשיר הקודם תבוטל העיסקה ואני לא אשלם דבר. שאלתי את המוכרת האם היא בטוחה ונראה לי שזה מוזר."כמה יגבו לי בכרטיס האשראי בשורה התחתונה" המוכרת אמרה לי "80 ש"ח" במפורש. "מה עם ה-40 ש"ח" המוכרת אמרה "את זה לא תשלם". למרות שנראה היה לי מוזר יצאתי וחיכיתי לראות האם כך הדבר. כמובן שהמשיכו לגבות לי את שני הסכומים. פניתי שוב ואמרתי שזה לא נשמע לי הגיוני ואני מעוניין לבטל את העיסקה ושיגידו לי איזה מכשיר הם רוצים חזרה. הדגשתי שאני לא מוכן לשלם את שני הסכומים ולא הייתי משדרג אם המוכרת לא הייתה אומרת לי שלא אשלם את המכשיר הקודם.אחרת למה אני צריך שני מכשירים???. אמרו לי בסניף יד אליהו (אודי אחראי המשמרת) שיבדקו מול המוכרת ויחזרו אליי. לא חזרו אליי, ולי כמובן אין הרבה זמן להתברבר עם זה. כמובן שזו מילה שלי נגד מילה של עובדת אורנג', מה גם שטענתי נראית ונשמעת לא הגיונית. אך תתפלא לשמוע שאת אותה טקטיקת מכירה עשו לאחותי ולידידה שלי ולחברתה שגם הן באורנג'. לאחר שידידתי פנתה בכתב יחד עם חברתה לאורנג' ונלחמה חזק מאוד במשך זמן מה החזירו לה את הכסף.
בזבוז זמן ועלבון כאילו אני שקרן סוג הנזק :
ביטול עיסקה קודמת, אחת מהשתיים והחזרת ה-40ש"ח שכבר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר צוברי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה