פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחה לזיכוי מלא למכשיר חדש שנלקח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:





זאת התכתובת המקורית לחברת פרטנר


0542440165 מבקשת לפתוח קריאה לאחר שיחה עם הסוכן שלכם ניר במספר 813637 0544. ביוני השנה ניר פנה בשם פרטנר לקבוצת מתנדבים בתנועת הצופים בהצעה להחליף את מכשירי הסלקום הקיימים אצלם לפרטנר והובטח שפרטנר תיקח על עצמה את ההתחייבות לסלקום במעמד זה נלקחו מכשירי פלאפון חדשים {שלי סמסונג 900 והייתי שמחה לקבלו בחזרה) אפילו שהיה לי מכשיר בן 3 חדשים בלבד .וכך עם אותה קבוצה של מתנדבים. עד היום זהו התשלום החמישי שיורד מחשבוננו גם מסלקום וגם ממכם למרות שלקחתם מכשירים חדשים מאיתנו .בשיחה נוספת עם ניר בשבוע שעבר נאמר לי לפתוח קריאה . אני לא חושבת שמתפקידנו לרדוף אחר כספינו בתור לקוחות שלכם. אך מכיוון שהסוכן ידע רק להחתים אותנו ולקחת מכשיר חדש מאיתנו ולא לסיים את פעולת הזיכוי , אבקש התייחסות לעוול שקורה לנו. 054 ודחוף , במידה ולא אקבל התיחסות עוד היום אעביר את הנושא לידיי הגורמים המתאימים.

מרות שעברו שני ימי עסקים מפנייתי לא טרחתם לחזור אליי, אתמול בשיחה עם הסוכן שלכם ניר טלפון 813637 0544 נאמר לי שאני זכאית להחזר מלא על המכשיר שלקחתם ממני , ברצוני ליידע אתכם ששיחה זו הוקלטה על ידי .! מכיוון שניר הבטיח שיחזור אלי כי הוא בפגישה לא שמעתי ממנו עד לרגע זה ,

מן הראוי שאעדכן אתכם שבמידה והנושא לא יפתר בכוונתי לפנות למועצה לצרכנות על מנת להגיש תלונה על התנהגותכם שהיא בניגוד לחוק.

תוספת לאתר תלונה
היום חזרו אליי מחברת פרטנר והודיעו שהתנועה מטפלת בהחזרים , לפי שיחה עם איש הקשר הוא לא מטפל בטלפונים פרטיים שנרכשו על ידי המתנדבים כ 20 שאני יודעת עליהם ופנו אליי מכיוון שאני עובדת בתנועה.כך שכל הלקוחות שגוייסו במעמד ה"רוכלות" נפלו בין הכסאות .
יש לציין ששלחתי עכשיו הודעה למועצה להגנת הצרכן .
שהפנו אותי למשרד התקשורת , (למרות שהתפרסמה כתבה בYNET ב26.10.2006 שאלי ישי ביקש מהמועצה להגנת הצרכן להגביר את האכיפה על חברות הסללולרי בשל ריבוי תלונות .)
שווי המכשיר שנלקח ממני הוא כ.1900 ש"ח וכך אני משלמת עדיין לסלקום על מכשיר שנמצא באורנג' .
+עלבון סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת מושקוביץ על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה