פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האותיות הקטנות נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז שירות ומכירה פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול - שני - 13.11.06 - הלכתי לאורנג' לסדר את הפלאפון, כל פעם שהייתי מדליק אותו הוא היה נכבה.
הפלאפון רשום על שם חבר בשם מאור, הוא מכר לי אותו ואני משתמש בו.

לפני כן, אני חייב לציין 2 דברים:
1. אני כבר כמה שנים לקוח נאמן של אורנג' (למרות המחירים) ומחזיק בשני קווים של החברה.
2. הנציגים במוקד השירות והמכירה היו מאוד אדיבים, שירותיים וחייכנים, אבל לצערי זה לא עזר לי הרבה - פירוט בהמשך.


הכנסתי את המכשיר - נוקיה 3100 - למעבדה בשעה 14:40 ואמרו לי שתוך פחות משעה הוא יוצא ("אין כרגע לחץ אז זה ייקח ממש מהר").

הגיעה כבר השעה 4 והמכשיר עדיין לא יוצא. אני ניגש אליהם, אחת הנציגות שטיפלה בי אומרת לי "מה אתה עדיין פה?!?!" וביקשה לבדוק מה קורה. לאחר מכן ניגשה אליי נציגה אחרת שאמרה שהיו צריכים ממני אישור לעשות תהליך שנקרא צריבה על המכשיר כדי לתקן אותו. היא לא הוסיפה שום פרט בנוסף לשם התהליך. שאלתי אותה אם היו אמורים לקחת ממני את האישור הזה כבר בהתחלה ואמרה שכן. נתתי לה את האישור.

לאחר 20 דקות המכשיר יוצא, עובד, יש צליל חיוג והכל טוב ויפה. אני יוצא לכיוון העבודה, מחפש בספר טלפונים את שם המנהל כדי להודיע לו שאני בדרך ולהסביר לו את האיחור - לא מוצא!! אני מחפש עוד מספרים שהוספתי לאחרונה וכל מה שאני רואה זה מספרים ישנים שנמצאים על ה-SIM שהייתי בטוח שכבר קברתי אותם בחצר האחורית...

חזרתי פנימה, שאלתי את אחד הנציגים שם למה אני לא רואה את המספרים האלה. הוא אמר לי שככל הנראה המספרים נמחקו בצריבה ושאל אותי "לא אמרו לך שזה עלול לקרות בתהליך הצריבה?" עניתי לו שלא, הוא היה טיפה בהלם. לקחו את המכשיר עוד פעם לתוך המעבדה בניסיון לשחזר את המספרים, לאחר כרבע שעה הודיעו שהניסיון לא צלח.



אני לא יודע איך לקרוא למקרה הזה. 160 מספרי טלפונים של אנשים קרובים, אנשים רחוקים, אנשים שאני אמור לעבוד איתם - הכל נמחק. אם הייתי יודע שזה עלול להמחק הייתי שוקל שוב אם לעשות את התהליך הזה, בכל אופן - הפאק הוא שלא יידעו אותי ב"אותיות הקטנות" של התהליך. לא אמרו לי כלום על נזק מסויים שעלול להגרם. לא ביקשו ממני גם לחתום על הטופס שלאחריו אני אמור לקבל בחזרה את המכשיר. לצערי מאחורי החיוכים הסתתר צד מעט אפל - נהלי העבודה של החברה... אגב מה שנמחק - גם תכנים כגון משחקים ורינגטונים לא מעטים....

גם אני עוסק בשירות ומכירה, ולצערי התמורה שקיבלתי ממש לא מספקת. הייתי מצפה למעט יותר מ"מצטערים" - זה לא נותן לי הרבה... כלקוח ותיק ונאמן, אני מרגיש מאוד פגוע ונבגד ע"י החברה.

טעויות קורות. הסברתי גם לנציג ולנציגה שטיפלו בי שם שאני באמת מבין את הטעות שקרתה. לכל אחד זה יכול לקרות, בסך הכל.

ואגב - כן, אני יודע שיש תלונות גדולות יותר, אבל כלקוח לא קיבלתי שירות ראוי ואמין, ובל נא לשכוח - כל לקוח - עולם ומלואו!!!
עוגמת נפש, בזבוז זמן, כספי (גם עתידי) סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר יין על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה