פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כוח אדם אינו מוסמך נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בעת רכישת מכשיר חדש הנציגה לא מילאה את ההוראות שלי וטעתה בתוכנית שבחרתי בה. בעת השירות שנתנה לי התכתבה בתוכנת העברת מסרים ולא הייתה מרוכזת. הנהלת החבררה לא לקחה אחריות על מעשיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר נסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותו בפנייתו הבאה אלינו.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה