פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר E61 שנרכש באמצעות שדרוג מכשיר בסניף וולפסון חולון נושא התלונה:
אלקוביץ' אלי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏15 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מכתב שנשלח לליאת רבה - מנהלת מחלקת תקשורת כתובה בפרטנר

השירות שלכם גרוע! ביום ד' רכשתי מכשיר חדש וכל הזמן יש רק תקלות , כרגע אני מדבר עם האחראית- דיאנה ממוקד תקלות בשעה חצות ובמדוייק 00:02 , אשר התעקשה לא לעזור לי ! ! ! ! היא כל הזמן שבה ואמרה שהיא לא מטפלת בנושאים מסוג אלו , והיא תדאג שמנהל יחזור אלי.למחרת 20/11/06 . אגולל את סיפורי מההתחלה :

1.ביום ד' האחרון 15/11/06 רכשתי מכשיר חדש מדגם NOKIA E61 באמצעות הנציגה האדיבה מיטל.

2. כאשר חזרתי הביתה גילית שיש הקלטות על המכשיר התקשרתי למוקד התקלות ונציג בשם גור , ציין שאין מה לעשות ועליי לגשת לנקודת שירות כדי להחליף את המכשיר.

3. 16/11/06 ניגשתי לנקודת השירות שלכם בקניון חולון ושם החליף לי את המכשיר איתמר - נציג מעולה , חייכן ואדיב אשר ניחן באוריינטציה שירותית בלתי נלאית.

4. יותר מאוחר באותו היום גיליתי שלא הועברו לי כל הזיכרונות של אנשי הקשר. התקשרתי למוקד השירות שוב וענתה לי נציגה בשם אורית ( לא זוכר בדיוק את השם) , הנציגה בדקה את הנושא מול הסניף בחולון ודאגה שישאירו את המכשיר עד להגעתי מחר, קרי יום ו'.

5. בתאריך 17/11/06 יום ו' ניגשתי לנקודת השירות על מנת להכניס את הזיכרונות הנותרים ונציג בשם אלי, אשר הזדהה כסגן מנהל סניף קניון חולון , טיפל בי ללא דופי ועזר לי בנושא.

6. הגעתי הביתה כולי מאושר , ונכנסתי לאתר שלכם באינטרנט דרך המחשב על מנת להוריד טרוטונים ( קיבלתי 40 ש"ח הורדות חינם בעת השדרוג) מסתבר שכל הטרוטונים שהורדתי לא ניתנים לניגון במכשיר , בטענה כי " סוג הקובץ אינו נתמך על ידי המכשיר" .

7. היום 20/11/06 התקשרתי למוקד שלכם ודיברתי עם בחור בשם ארז ממוקד *663 אשר ניסה לעזור בנוגע להורדות , עשה איתי מספר פעולות וביקש ממני לבצע שחזור הגדרות יצרן , אך דבר לא עזר , ונחשו מה הוא ביקש ממני ? ?
לגשת לנקודת שירות ! ! ! בפעם השלישית בארבעה ימים , אמרתי די לא ייתכן שדבר זה קורה. אני רוכש מכשיר בעלות של 2,160 ש"ח וזה השירות שאני מקבל !! ! זאת פרטנר אלופת השירות ? ? ?

וזה עוד לא הסוף ....

זוכרים את ארז ובכן הוא לא חזר אלי ! 1

במקום זאת ניסתה להשיג אותי נציגה אחרת והשאירה לי הודעה במשיבון שהדבר יטופל מחר. זהו היא עשתה את שלה , השאירה לי הודעה במשיבון , מה קשה כל כך לנסות שוב ? ? ? לא לגיטימי שלקוח שיש לו כל כך הרבה פניות , לנסות אולי לסגור טיפול ומעגל ולנסות להשיגו פעם שניה או שלישית ?

אני חוזר לפנייה האחרונה שלי היום בשעה 23:56 - לאחר שגיליתי שאני לא יכול לשלוח הודעות SMS כלל וכלל מכיוון ( ברגע שאני לוחץ על "הודעות" בתפריטים המכשיר נתקע , החלטתי להרים טלפון למוקד התקלות ומה הנציגה ביאטה אומרת לי ? אני אדאג שיחזרו אליך מחר ! ! !

זה השירות שלכם - בוש וכלימה !!!

ביקשתי את האחראי שלכם וענתה לי בחורה בשם דיאנה , שכל הזמן קטעה אותי, לא נתנה לי להסביר מה הבעיה וחזרה באופן מונוטוני שהיא לא יכולה לעזור לי. אולי זה ברור , אבל היה מקום לשדר אמפתיה , להקשיב באמת למה שיש לי לומר , אך במקום זה ענתה לי בצורה קרה " אין לנו כרגע מה לעשות, ידברו איתך מחר" .

הפעם הבאה שאגיע לנקודת שירות שלכם זה רק בשביל להתנתק !!!

אבקש שליאת רבה - מנהלת מחלקת תקשורת כתובה תיצור עמי קשר.

עותקים של טקסט זה הועברו לאתר "תלונה" אתר דו"ח שירות , משרד התקשורת והמועצה לצרכנות.





כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי בשווי ערך בזבוז הזמן שלי והריצה לסניפים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר אלקוביץ' על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה