פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ציוד קצה ?????????? נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בח"ן המוגשים מידי חודש בחודשו יש פירוט המתאר את הח"ן ומרכיביו-
שיחות, sms, שירותים מתקדמים מידע ותוכן , גלישה סלולרית , כל אלו קשורים ישירות למחזיק המכשיר והיקף השימוש בו ועל כך התשלום בגינו ועליו תוספת מעמ.

בנוסף גובה אורנג' מידי חודש תשלום בגין "ציוד קצה " ללא מעמ.

אבקש פירוט מלא עבור מה התשלום על ציוד הקצה - היכן הסכום הזה מופיע בהסכם מול אורנג' ומדוע דובים סכום לתשלום ללא מעמ????????

לידיעתכם סכום זה מתבטא בסך של כ 28.00 ש"ח לחודש.

הנני לקוח פרטי בתוך מסלול של ארגון (קיבוץ) ,
כלקוח פרטי אני המשלם ישירות לאורנג' באמצעות כרטיס אשראי -
אין הקיבוץ שייך / צד בעיסקה.


גבייה שרירותית ללא אבחנה סוג הנזק :
פירוט החיובים מאז ההתקשרות לאורנג' בגין סעיף זה , פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר ברקן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה