|
|
|
|
|
|
ציוד קצה ?????????? |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בח"ן המוגשים מידי חודש בחודשו יש פירוט המתאר את הח"ן ומרכיביו-
שיחות, sms, שירותים מתקדמים מידע ותוכן , גלישה סלולרית , כל אלו קשורים ישירות למחזיק המכשיר והיקף השימוש בו ועל כך התשלום בגינו ועליו תוספת מעמ.
בנוסף גובה אורנג' מידי חודש תשלום בגין "ציוד קצה " ללא מעמ.
אבקש פירוט מלא עבור מה התשלום על ציוד הקצה - היכן הסכום הזה מופיע בהסכם מול אורנג' ומדוע דובים סכום לתשלום ללא מעמ????????
לידיעתכם סכום זה מתבטא בסך של כ 28.00 ש"ח לחודש.
הנני לקוח פרטי בתוך מסלול של ארגון (קיבוץ) ,
כלקוח פרטי אני המשלם ישירות לאורנג' באמצעות כרטיס אשראי -
אין הקיבוץ שייך / צד בעיסקה.
|
גבייה שרירותית ללא אבחנה |
סוג הנזק : |
פירוט החיובים מאז ההתקשרות לאורנג' בגין סעיף זה , |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
עדי זיגמן, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר ברקן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|