פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ריבית מופקעת על חוב נושא התלונה:
‏יום שישי ‏05 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנו עולים חדשים פחות משנה בארץ. בחודש אוגוסט לא שילמנו את החוב לחברת אורנג' עבור מספרי קו 0542380370 0542380360 בסביבות 450 שקל כיוון שלא קיבלנו עדיין את הכסף ממשרד הקליטה. נכון לחודש נובמבר תפח החוב לבערך 3000 שקל. לא היינו מודעים לריבית הגבוהה בשל הפיגורבשל היותינו חדשים בארץ. לא נראה סביר ריבית וקנס כה גבוהים. אין ביכולתינו לעמוד בתשלום כה גבוה.
את התלונה עזרה לנסח ידידת הורי.
כספי סוג הנזק :
ביטול הריבית והקנס פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת יפין על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה