פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חשבון לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי אייל שלמה לקוח שלכם כבר הרבה שנים לא שיערתי לעצמי שאחרי כל כך הרבה זמן אמצא טעיות בחשבוני עקב מציאת טעות חמורה בחשבון הטלפון שלי שנמשכת כבר ששה חודשים לאחר בדיקה מקיפה העלתי בזאת שחוייבתי ללא כל סיבה חיובים בגין פעולות בנוגע לאינטרנט פנטון ושרותים הקשורים בזאת ללא כל סיבה. אני רואה זאת בחומרה רבה ע"י ניצול הלקוח ובגזילת כספו ומקווה שתעמיקו בנושא ותתנו לי הסברים על סמך מה אתם מחייבים אותי על פעולות שבכלל לא השתמשתי ומקווה ודורש בתור לקוח ותיק לפיצוי הולם בנושא ומקווה שאחרים לא יפגעו כמוני ממש בושה לחברה גדולה לגשת ולגזול כסף לחינם ממני אבקשכם לטפל בנושא במדוקדק לגבי ששת החודשים שחויבתי ולקבל את כל תמורתי ועוגמת הנפש שנגרמה לי עקב כך אני כבר שוקל לעבור לחברה המתחרה ומקווה ששם זה לא יקרה מצפה לפנייתכם ותשובתכם בנושא.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר שלמה על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה