פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר וכזב נושא התלונה:
חן גל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
פעם אחרונה שיצרה איתי קשר מורן, גרמה לי כעס והתפרצות
כשאני בן אדם רגוע, בגלל חוסר ההבנה.
היא לא נתנה לי מענה כמבוקש. מבחינתי אתם יכולים לקחת את הפלאפונים ולזרוק אותם לפח. חבל שהגעתם למצב של להפסיד לקוחות וותיקים וגרמתם עוגמת נפש
שכבר אי אפשר לתקן אותה. שדרוג, זה ממש לא לבוא לקראתנו, זה לגנוב עוד כסף.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה החזר על תשלום המכשירים מעת התלונה הראשו פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו.
אנו מודים למר גל על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה