פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אורנג' לא באים לקראת הלקוחות שלהם! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מוקד טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אבד לי כרטיס סים. לאחר שבועיים גיליתי שמי שמצא אותו, טילפן על סך 202 ש"ח.
אני סגרתי את הכרטיס רק לאחר שגיליתי שהוא אבד לי ועד אז השיחות זרמו.
כשטילפנתי לאורנג', הם אמרו לי שהם לא יכולים לעזור, פרט ל15% החזר על השיחות.
אני לקוח שלהם יותר מ-6 שנים וידוע להם שאיני מדבר על סכום הנ"ל, ולמרות זאת הם לא באים לקראת הלקוחות שלהם.
איני יכול לשלם סכום שזכה גם מבחינה כלכלית וגם בגלל שזה לא הייתי אני שדיברתי על הסכום הנ"ל.

נ.ב. אחרי כל הדיבור והפירסום היפה שלהם גם במוקד וגם בפרסומות, הם לא כל כך ממהרים להתחשב בלקוחות שלהם.
כספי סוג הנזק :
ברצוני שחברת אורנג' תזכה אותי במלוא הסכום. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר מינין על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה