|
|
|
|
|
|
אורנג' לא באים לקראת הלקוחות שלהם! |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
מוקד טלפוני |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
איבדתי את כרטיס הסים שלי. לאחר שבועיים גיליתי שהוא אבד וטלפנתי ל-054* וחסמתי את השיחות. לאחר כמה ימים התברר לי שעד שחסמתי את השיחות דיברו לי על סך 202 ש"ח. כשהיתקשרתי שוב לאורנג', הם אמרו שיכולים להוריד לי 15% על התשלום.
ביקשתי שיבואו לקראתי כי אני לקוח שלהם יותר מ-6 שנים ושלא דיברתי על סכום הנ"ל לפני כן.
נ.ב. אחרי כל הדיבור והפירסום היפה שלהם במענה של המוקד הסלולארי וטלוויזיה, אורנג' לא מתאמצת לבוא לקאת לקוחותיה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ברצוני שחברת אורנג' תזכה אותי במלוא הסכום. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
עדי זיגמן, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר מינין על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|