פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אורנג' לא באים לקראת הלקוחות שלהם! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מוקד טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
איבדתי את כרטיס הסים שלי. לאחר שבועיים גיליתי שהוא אבד וטלפנתי ל-054* וחסמתי את השיחות. לאחר כמה ימים התברר לי שעד שחסמתי את השיחות דיברו לי על סך 202 ש"ח. כשהיתקשרתי שוב לאורנג', הם אמרו שיכולים להוריד לי 15% על התשלום.
ביקשתי שיבואו לקראתי כי אני לקוח שלהם יותר מ-6 שנים ושלא דיברתי על סכום הנ"ל לפני כן.

נ.ב. אחרי כל הדיבור והפירסום היפה שלהם במענה של המוקד הסלולארי וטלוויזיה, אורנג' לא מתאמצת לבוא לקאת לקוחותיה.
כספי סוג הנזק :
ברצוני שחברת אורנג' תזכה אותי במלוא הסכום. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר מינין על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה