פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שקרי (הבטחה לא אמינה) לשדרוג פלאפון. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש שעבר יצרתי קשר עם נציג מכירות טלפוני של חברת הסלולר אורנ'ג.
בבקשתי לשדרג את הפלאפונים שברשותי, קיבלתי הצעה שכללה מספר הזמנה להחלפת הפלאפונים לסוג V3.
נאמר לי שעליי לבצע את פעולת השידרוג במרכז מכירות של החברה.
בעת התיצבותי (בזבוז חצי יום עבודה לחינם) נאמר לי שהחברה החלה במבצעים
חדשים ולכן לא אוכל לממש את ההצעה שניתנה לי בשיחת הטלפון.
שלחתי מספר תלונות לחברה, לפניכם מספרי הפניות:
1-16637H
1-15W774
1-15W71Y
שלא נענו כלל וכלל.
לכן יצרתי קשר עם חברת סלקום, במטרה לעבור לרשת אחרת. וכדרך אגב סיפרתי שם על המקרה עם אורנ'ג - הם אמרו כי כל הצעה בחברתם תקפה לשבועיים.
מוזר, כי יצרתי קשר עם נציג מכירות אורנ'ג שוב שאמר לי כי גם אצלם כל הצעה תקפה לשבועיים........... מלבדי (כנראה) למרות שהגעתי לפני תום השבועיים.
בדפדוף מהיר ברשימת התלונות של החברה מצאתי די בזריזות תלונה זהה שכותרתה - "אינפורמציה שקרית".
לא אוסיף עוד לגבי זמן הוותק ומחיר ממוצע חודשי שהנני משלם לחברה, וע"כ כנראה קיבלתי מחיר סביר מאוד. כמו כן לא אוסיף את דעתי לגבי חברה בסדר גודל כזה..... עם התנהגות כזו - תעודת עניות.

כספי סוג הנזק :
מענה הולם, ע"י נציג בכיר. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר אליהו על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה