פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך הסחבת מתלונה 14611 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
העליתי תלונה שמספרה 14611, ואכן אחרי חודש חזרו אליי מחברת אוראנג' (לא חלילה בשל שהובטחה לי התייחסות בכיר חודש ושבוע לפני כן).

קיצר, הם נתנו פה תשובה יפה, אבל מה שהיה להם לומר בתכלס, זה "תחתום לעוד שלוש שנים, ותשלם מההתחלה כי אין מצב שנתחשב בך".
אין פתרון.

אגב, לא ניסו לשכנע אותי שטוב באוראנג', אלא כמה רע בסלקום... :-) משהו.
בלי טובות. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר זהבי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה