פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזיון, בושה, כנסו וראו!!! נושא התלונה:
רוזנפלד יהודה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודש בערך התלוננתי כאן על מכשיר שאינו תקין ושאינו מכסה לי את שירות דור3 שאני משלם עליו ועל מכשיר יקר! מאז הסיפור התפתח אכן קיבלתי תשובה מאורנג' לבוא ולהחליף מכשיר,אכן החלפתי מכשיר אך קיבלתי מכשיר שהרמקול שלו אינו תקין הפקידה הנחמדה הביאה לי מייד מכשיר חילופי אך כמובן תמיד יש בעיות באורנג' ולא הצליחו להעביר לי את הזיכרון,אז קיבלתי מכשיר חילופי לחצי יום שגם הוא לא היה תקין בפעם השלישית שחזרתי לשם באותו היום עדיין הייתה להם בעיה ונשארתי עם מכשיר חילופי לבסוף הבטיחו לי מכשיר חדש מהאריזה שקיבלתי אותו אך מייד שהגעתי הביתה הוא נכבה וכל 3 דקות הוא נכבה לי.... אני כבר התייאשתי לחלוטין ושוב למחורת פניתי לחברה ושוב קיבלתי מכשיר "חדש" אך המסך היה מלוכלך מבפנים והבטרייה שלו נגמרת מהר מידיי(תוך שעה) בלי שאני מדבר בכלל! חזרתי שוב לחברה שנמאס להם לראותי זה בטוח וביום שיש האחרון נתנו לי בטריה "חדשה"! ולבסוף באדיבותם נתנו לי זיכוי של 900 שקל פיצוי! אך כל מכשיר סטנדרתי אינו מתחיל מתחת ל2000 ש"ח בחברה ואני לא יודע מה לעשות.ביקשתי מהם אין ספור פעמים להחליף לי מכשיר אך הם לא מוכנים בשום אופן למרות שאמרתי להם שאני מוכן לוותר על כל ההטבות שהם נותנים לי... רק ביקשתי תמורה ל100 שקל שאני משלם להם כל חודש דמי אחזקה על מכשיר ושירות דור3 שאינני מעוניין או נהנה ממנו,וזה לא כולל את חשבון השיחות שלי בנפרד250 שקל! אני יהודה רוזנפלד משלם לאורנג' בכל חודש בחודשו 350 שקל שאיני מקבל תמורה עליהם, ולכן מהיום אני עושה חרם על אורנג' ואיני מתכוון לחייג מהמכשיר שלי עד שאני לא אקבל מכשיר אחר או זיכוי גדול יותר. אני לא מהאנשים האלה שתובעים על כל שטות! אך אני מחר בבוקר אגש לעורך דין בשביל לגבש תביעה שלי מול אורנג' על כל הזמן היקר שהתבזבז לחינם (בערך 3 ימים!) על כל עוגמת הנפש ועל הפתרונות הלא הולמים שמציעים לי. בנוסף אני אנסה לשתף איתי עוד אנשים המעוניינים להצטרף לשביתה הסלולארית עד שנמצא פתרון לכל הכסף היקר שהולך ונעלם לו. זהו אני הפסקתי לחייג מהמכשיר שלי, שלום לאורנג' ולא להתראות!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה מיידית של המכשיר שלי למכשיר באותו העלות שאני פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר רוזנפלד על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה