|
|
|
|
|
|
פלאפון דור 3 של LG |
נושא התלונה: |
אלי לביא אלי |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
יסמין 11 נשר מיקוד 36780 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי 2 מכשירים לפני כ-4 חודשים אני לא מרוצה מהמכשירים מכיוון שברגע שנכנסים לאיזור שאין קליטה הקליטה לא חוזרת לפלאפון , יש צורך לכבות את המכשיר ולהדליק שוב .הסוללה מחזקה מעמד בקושי 24 שעות , כמו כן לפעמים הפלאפון נתקע ויש צורך להוציא את הסוללה וולהחזירה שוב למקום.
|
לא עומד בקרטריונים של הפרסום הטעיה של הלקוחות |
סוג הנזק : |
החלפת הפלאפונים לסוג אחר דור 3 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר לביא על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|