פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פלאפון דור 3 של LG נושא התלונה:
אלי לביא אלי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
יסמין 11 נשר מיקוד 36780 כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי 2 מכשירים לפני כ-4 חודשים אני לא מרוצה מהמכשירים מכיוון שברגע שנכנסים לאיזור שאין קליטה הקליטה לא חוזרת לפלאפון , יש צורך לכבות את המכשיר ולהדליק שוב .הסוללה מחזקה מעמד בקושי 24 שעות , כמו כן לפעמים הפלאפון נתקע ויש צורך להוציא את הסוללה וולהחזירה שוב למקום.
לא עומד בקרטריונים של הפרסום הטעיה של הלקוחות סוג הנזק :
החלפת הפלאפונים לסוג אחר דור 3 פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר לביא על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה