פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום מעבר לרשום במחירון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏08 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר מסוג "NOKIA 6280" לבני, נדבקשתי לשלם עבור המכשיר סכום של 36 תשלומים של 57 שח' כל אחד.
הסברתי לפקידת השרות "אנה" שכתוב על גבי פרוספקט המכשיר תשלום של 36 תשלומים של 31 שח' כל אחד ולא מה שהיא דורשת.
על פי טענתה המחיר הוא 36 תשלומים של 57 שח' כל אחד, ואם מדברים בסכום מעל 100 שח' ליום המחיר יורד.
לדעתי רושמים מחיר נמוך (יחסי) למשוך את הלקוח לקניית מכשירים.
יש לציין שנהוג לשלם על כל מוצר את מחיר הרשום עליו ובאם קיימת הנחה או הוזלה מסויימת זה מופחת מהמחיר הרשום.
כספי סוג הנזק :
לרשום מחיר אמיתי ע"ג מוצר ולא מחיר נמוך למשוך את ה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר אלטר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה