פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
90% אותו מענה לתלונה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מדוע לרוב התלונות יש אותו מענה לתלונה ע"י מורן פלשנר, מנהלת קשרי לקוחות של חברת אורנג' "מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים XXXXX על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו"?
מדוע לא רושמים כיצד טופל הלקוח?
לרשום כיצד טופל המתלונן במפורש!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר אלטר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה