פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שדרוג מכשיר והתחרטות נושא התלונה:
זבולוני מרגריטה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏21 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
סופר פארם יבנה כתובת:
תיאור הבעיה:
אתמול 21.12.2006 אמא שלי שידרגה את מכשירה בעל תוכנית החיילים - 39 אג' לכל היעדים בלי התחיבות - שהוא בעצם שלי (חיילת משוחררת). היא לא מבינה טוב עברית וניצלו את מצבה לשדרג רת מכשירה ולתת לה תוכנית יקרה יותר - 200 דקות ב- 80 ש" וכל דקה מעבר לזה 60 אג' בהתחייבות ל-3 שנים, אך חסכו ממנה פרטים רבים-
לא הוזכרה התחייבות, 60 אג' לדקה מעבר לחבילה ושאי אפשר להתחרט כביכול.
אמא סמכה על הבחורה הנחמדה ש"יידעה" אותה בכל הפרטים כי היא לא יכולה לקרוא 9 (!) עמודי הסברים. וככה היא אכלה אותה.

לפי מיטב הבנתי תוך 24 שעות אפשר לבטל על כל עיסקה שאתה עושה עם חברות הסלולר וכרגע אין כ"כ עם מי לדבר. הם מוכנים לבוא לקראתי ולתת לי עוד חבילה בהתחייבות או שאני אשלם קנס.

לאחר בירור עם החברה טענו כי אפילו שעוד לא עברו 3 שנים לתוכנית החיילים שלי (שזה היה ההסכם לתוכנית), אני משוחררת ולכן לאר יבואו לקראתי, אבל אם הייתי חוסכת את המידע הם היו מוכנים להחזיר את התוכנית הקודמת.
ציינתי שבנות משרתות שנתיים וגם להן מוצעות תוכניות חיילים ל-3 שנים, אפילו אם הן משתחררות.
תגובתן היתה- לא אם הן משדרגות.


אני לקוחה של אורנג' מס' שנים ובכל פעם הם מפתיעים מחדש. אני מאד מאוכזבת מהעניין.
כספי סוג הנזק :
תגובת החברה, חזרה לתוכנית קודמת וקבלה של המכשיר הישן בחזרה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת זבולוני על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה