|
|
|
|
|
|
אין קליטה בתוך הבית כדיי לקבל או להוציא שיחות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 24 דצמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר של אורנג כמעט שנתיים , בכל הזמן הזה כמעט ולא ניתן להוציא או לקבל שיחות מפניי שרוב הזמן המכשיר אינו זמין.
דיברתי עם שירות הלקוחות הציעו לי חיבור לקו הטלפון של הבית שלא הסכמתי לו מפניי שזה מעיר את כל הבית וכן הציעו הטבה של 30 דקות לחודש בזמן אוויר מה שאפילו לא מתקרב לשייחות אשר אני נאלץ להוציא כדיי לחזור לשיחות שמתנתקות.
|
וגם עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
עדי זיגמן, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר שושן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|