פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שחיתות שלא נפתרה נושא התלונה:
חן גל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני מבקשת שמנהל/ת של אורנג' יטפלו בבעיה ויחזירו תשובה בהקדם.
בחיים שלי לא תיארתי לעצמי שחברה כזאת מושחתת, רמאית וגונבת כספים
מלקוחות שלא עשו אף פעם בעיות.
איך אתם יש לכם לב לרמות אנשים בצורה שכזאת ולמה?
אנחנו כבר לא משתמשים בפלאפונים מרוב שהם דפוקים ואין מה לעשות איתם,
רק לזרוק אותם לזבל.
שלא יתקשרו אלינו נציגים חוצפנים שמציעים שדרוג כי אנחנו ממש לא רוצים,
אחרי שרימיתם והוניתם אותנו.
אנחנו רוצים או פלאפונים מדגם אחר או שתקחו את הפלאפונים ותזכו אותנו על היחס, השירות והמכשירים המקולקלים האלה.
אני לא מבינה איך אפשר להיות כל כך אכזריים וגועליים.
08-6275772
עלבון, רמאות, גניבת כספים, סוג הנזק :
פלאפונים מדגם אחר או החזרת המכשירים וזיכוי עליהם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו ממודים לגברת גל על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה