פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב תלונה שנשלח למח' תלונות הציבור באורנג' ןלא קיבל מענה לאחר שבוע. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני לצרף מכתב ששלחתי לפני שבוע ימים למח' תלונות הציבור בחברת אורנג' וטרם נענה. הפניה אליהם אפשרית באמצעות פקס בלבד ואין שום דרך להגיע ל"מענה אנושי". התלונה הוגשה לאחר נסיונות כושלים לקבל שירות נאות בתחנת השירות במרכז שרונים ובטלפון באמצעות מח' הדטה.

22/12/06

באמצעות פקס מס' 03-9122033

א.ג. נכבד/ה
שלום,

לפני מס' חודשים ביקרתי בתחנת השירות שלכם במרכז שרונים במטרה להחליף את מכשיר הטל שהיה ברשותי. הוצע לי לקבל את מוטורולה V3 תמורת החזרת מכשיר אריקסון ישן שהיה ברשותי. התנית את ביצוע ההחלפה בכך שהמכשיר שהוצע לי מסתנכרן עם האואטלוק במחשב והובטח לי ,לאחר שנציגת השירות בדקה את העניין עם האחראי שלה, שאמנם ניתן להסתנכרן עם המחשב.
לא נאמר דבר על תוכנה נוספת שעלי לרכוש לצורך העניין ואף לא הוצעה לי התוכנה במעמד זה.
ההחלפה בוצעה ויומיים לאחר מכן הפקדתי את מכשיר האריקסון שהיה ברשותי אצל נציגת השירות בתחנת השירות בקניון שרונים.

לפני מס' שבועות התקלקל המכשיר שהיה ברשותי ופניתי שוב למרכז השירות. בזבזתי שעתיים של המתנה, המכשיר טופל, הוחלף הסים, אך כשהגעתי הביתה התברר שהתקלה חוזרת על עצמה ואין אפשרות לקבל או להוציא שיחות מהבית וסביבת הבית.
פניתי שוב למרכז השירות , ביזבזתי עוד שעתיים בהמתנה. המכשיר הוחלף במכשיר חדש וכל הדטה שהיתה עליו נמחקה. בניתי על כך שאוכל להסתנכרן עם המחשב.
כשניסיתי לטפל בזה בבית מול מרכז התמיכה התברר לי שעלי לרכוש את התוכנה. לאחר דין ודברים מול התמיכה רכשתי את התוכנה בעלות של 60 ש"ח וסוכם עם רז, שהציג עצמו כאחראי משמרת במרכז הדטה שלכם שהתוכנה תשלח אלי בדואר. השיחה האחרונה עם רז התקיימה למיטב זכרוני ב-12/12 שבה הודיע לי שהדיסק נשלח.

היום יום שישי 22/12 הגיע המשלוח בדואר רשום והתברר לתדהמתי ששלחתם רק כבל USB ללא דיסק התוכנה.
התקשרתי שוב למרכז הדטה שלכם ולאחר הסברים חוזרים ונשנים ביקשתי לשלוח לי את הדיסק באמצעות שליח לביתי. נציג השרות איתו דיברתי סרב בתוקף לאפשר לשוחח עם אחראי המשמרת ורק לאחר שהתקשרתי שוב ושוב הואיל אחראי המשמרת לחזור אלי בטל' ולהציע לי לשלוח אלי בדואר רשום את הדיסק או לחילופין לקבלו בתחנת שירות – מה שאומר עיקוב של שבוע נוסף או אובדן שעות עבודה נוספות בגין המתנה בתחנת שירות....

אני שואלת האם זו בקשה כל כך בלתי אפשרית לשלוח לי באמצעות שליח את הדיסק לאחר שלאורך כל הדרך נעשו טעויות חוזרות ונשנות ע"י נציגי השירות שלכם?

כשלשה שבועות יש בידי מכשיר טלפון ללא דטה כי הבטחתם לשלוח את התוכנה וחלילה וחס לא בחינם!

אני מקווה שלאחר פניה זו אליכם תואילו להורות לאדם אמין וראוי לשלוח אל ביתי את הדיסק ובמהירות הבזק! ותחסכו ממני הסקות מסקנות מרחיקות לכת!!
ולו רק על היותי מראשוני לקוחותיכם הייתי מצפה להתייחסות הוגנת ושירותית יותר.

בברכה
מירי פיק

לתשומת לבכם, הטלפון רשום ע"ש בן זוגי דר' מיכאל נובל
ת.ז 30405922
כספי, סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר נובל על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה