פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוספת חיובים בחשבון ללא כל ידיעה או הסכמת הלקוח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח מאוד לא מרוצה של אורנ'ג כבר במשך שנתיים. בתקופה זאת עברתי המון עוגמות נפש, בזבוזי כסף, וביזבוזי זמן, אך מכל זה רציתי דווקא להתמקד בנושא של חיוב לקוחות בתשלומים שונים ללא כל ידיעתם ובניגוד גורף לרצונם. הדבר הופיע לי כבר פעמים בתקופתי בנוסף על כך כל חיוב יכול להימשך ללא הגבלת זמן עד שאתה עולה על כך ומתקשר להתלונן וצריך להתחנן על מנת שיזכו אותך רטרואקטיבית על התקופה אשתקד וכל זאת לאחר שלא הסכמת או ידעת שהולכים לחייב אותך אני חושב שזו פגיעה חמורה באימון הלקוחות המועטים שעדיין נשארו אם אימון כל שהו באורנ'ג ובחברות הסלולריות בכלל חשוב לי לציין כי לעולם לא השתמשתי בשני החיובים שחיבו אותי בגינם מעולם לא הסכמתי שיחיבו אותי עליהם ואפילו לא ידעתי שיש לי אותם רק לאחר כמה חודשים שגיליתי שאני משלם על השירות
לצורך העניין החיוב הנ"ל היה לאחר שידרוג מכשיר שמחבר אותך אוטומטית להטבה כל שהיא שמחויבת ב16.45 בחודש גיליתי את זה לאחר 3 חודשי חיוב
לעשות סוף לתופעה המגונה כאשר חיובים יעשו אך ורק בהסכמה מפורשת מלקוח ולהחזיר לי את הכסף בתוספת המע"מ הנלווה שחויב פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר חזיזה על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה