פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מיותר בחשבון נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לנציג לקוחות שלום!
לאחר שלוש שנות מינוי גילתי בחשבוני , חיוב עבור גלישה סוללרית , בסך 25 שח' לחודש
פניתי לשרות לקוחות, ואמנם נשלח לי חשבון על זיכוי חלקי. פניתי שנית ונאמר לי
שחובת הבדיקה היתה עליי .ולמרות זאת הוסבר לי כי יתרת הזיכוי תוכנס לי לבנק.
בקשתי :נא להמציא לי הסבר חשבוני מפורט עבור כל תקופת ההורדה.
ופיצוי תואמם עבור כל התקופה שהכנסתם יד לכיסי, ועשיתם שימוש בכספי ללא הרשאה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו.
אנו מודים למר רינה על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה