פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביצעתי רכישה של קו חדש מול מוקד הטלמרקטינג יום לאחר מכן משלא הגיע המכשיר התקשרתי לבדוק ונאמר לי על ידי אותה נציגה מה לא אמרו לך שהעסקה מבוטלת שניסיתי לבדוק מה הבעיה נאמר לי שזו אינה בעיה פיננסית אלא משהו פנימי בחברת אורנג לא הועילו תחנוני לקבל הסבר אלא נתקבלה התשובה מחלקת הביטחון לא מאפשרת רכישה של קו נוסף כאדם שמעולם לא נתקל בשום בעיה מסוג זה רק ניסיתי לקבל הסבר הגיוני הרי מדובר בי כלקוח מול חברה ואם ינשנה בעיה שקשורה בי אשמח לדעת לאחר אין ספור טלפונים נמצא נציג אחד אשר בירר את הפרטים והסביר לי שללקוח פרטי מותר לבצע רכישה של מס קוים מוגבל ואצלי לא ניתן לבצע רכישה נוספת רק במרכז שרות מול נציג וגם פה הגרסאות סתרו אחת את השנייה נציג אחד אמר לי שאצטרך להפקיד 2000 שח ערבון נציג שני אמר לי במילים אלו לא נכון חבל שמסרו לך מידע מטעה משראיתי שתשובות ניתן לקבל ששפע אך תשובה אחת החלטית ואמינה לא ניתן לקבל ביקשתי לשוחח עם מחלקת שימור הלקוחות למחרת חזר אלי בחור בשם גלעד אשר הפתיע אותי והחל את השיחה ב מילים אלו התנהגותך בתור לקוח היא לא סבירה ולכן באם תרצה לשדרג מכשיר תאלץ לשלם מכיר מחירון מלא ולא את מחיר המבצע אשר הינך משויך אליו נושא הרכישה נשכח לחלוטין עכשיו מששאלתי לפשר החלטה זו נאמר לי כך יש ברשותך קוים אשר נמצאים הסטטוס של אובדן גניבה ומכיוון שלא מימשתה את הביטוח זה מעורר חשד בתור לקוח של חברת אורנג ולקוח אשר נהנה מן השירות וטורח להתעדכן בכל מכשיר או שירות חדש שיוצאים לשוק ומוציא ממיטב כספו על שירותים אלו ציפיתי לפחות איך ממצב שלא ניתן לרכוש קו חדש נענשתי גם בנושא השידרוג ועוד עיי נציג אשר התנהג כביריון ניצל את כוחו לרעה גם כאשר סיפקתי הסבר מדויק לכל שאלה או האשמה לא ממש הקשיב אלא רק המשיך לציין שאני יכול לקבל זאת או לא ואורנג תצטער אם אעזוב ...... חשוב לי להסביר לפני שאמשיך ברשותי מס רב של קוים משום שחלקם נרכשו במסגרת מבצע אשר הוצע לחברה בה אני עובד מבצע אשר בו אנו זכאים לתנאים מסוימים במעמד הרכישה כאשר שונתה התכנית קוים אלו חלקם הוקפאו חלקם אבדו לא מצאתי לנכון לחדשם כאשר ישנה ברשותי תוכנית אטרקטיבית יותר הנני משלם התחייבות חודשית עבור קוים אלו ומחכה שההתחייבות תסתים על מנת לנתקם האם עד היום לא חשבו אורנג שהתנהלותי לא תקינה ולפתע כן כל עוד שידרגתי עד היום תמיד שמחו לחייך לקחת את הכסף לא נאמר כלום בשעה שהמצב לא השתנה אך לפתע אני לקוח שהתנהולותו לא סבירה נחזור לאותו נציג בשימור לקוחות בשם גלרעד אשר הבטיח לחזור אלי לאחר בדיקת הנושא אך משום מה שכח אותי רק לאחר 4 ימים משפניתי בשנית חזר והבטיח לחזור ביום למחרת גם פה שכח ולא טרח לחזור למרות שהתקשרתי אין ספור פעמים רק הבנתי שאולי אצטרך לגשת לנקודת שרות אולי שם אקבל תשובות וזה לאחר אין ספור שיחות עם מנהלים בשירות לקוחות אך האיש נעלם משום מה בנקודת השרות לאחר טלפון קצר נמצאה האבידה הנני יושב בעמדה ואותה נציגה משוחחת עם גלעד אני שם אך הוא לא טורח לשוחח עימי כפי שהבטיח בסיום השיחה פונה אלי הנציגה טוב מה עכשיו הוא יחזור אלייך מחר בבוקר הבנתי שכנראה טוב לא יצא ופשוט עזבתי מצטער אם הארכתי אך בשורה התחתונה האם גם לי כלקוח קטן שבטח לא יכול להלחם בחברה גדולה כאורנג יש מה לעשות על מנת לדעת האם משהו לא בסדר ואם מואשם במשהו לפחות לדעת במה חשוב לציין שלאורך כל הדרך סיפקתי תשובה משספקת לכל שאלה ויש לי עוד אין ספור דומאות אשמח לתגובה הולמת או לפחות להזדמנות לשוחח עם נציג בכיר יותר אולי שם אזכה לתשובות
עלבון סוג הנזק :
שיחה מנציג בכיר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר זייפרט על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה