פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק שני מכשירי v3 נושא התלונה:
רוזנפלד אורלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
וולפסון כתובת:
תיאור הבעיה:
היום בתאריך ה- 4/01/07 ניגשתי שוב לסניף וולפסון- "שרות לקוחות" על מנת לטפל בשני מכשירים לא תקינים:054-6279518 ו- 054-3160022
שני המכשירים מאותו הסוג v3 של מוטרולה.
בשני המכשירים אותה בעיה שחוזרת על עצמה כל הזמן: בעיות קליטה.

בבעלותי יש שלושה מכשירים שמתוכם שניים נרכשו לפני חמישה חודשים בלבד. מאז אני מקבל שרות לקוי ומאכזב מאוד.

ניגשתי מספר פעמים לשרות בוולפסון על מנת לתקן את המכשירים. בפעם הראשונה רק תיקנו חלק פנימי, פעם השניה שוב תיקנו, בפעם השלישית החליפו את החלקים הפנימים (מוח) ובפעם הרביעית פשוט זרקו אותי מאורנג'.
לאחר שקיבלתי שרות גרוע ביותר (אין מילים בפי) נאמר לי שיש לי שתי אפשרויות: א. להחליף את המכשיר (לאותו סוג-עם אותם תקלות) ב. להתנתק.

האפשרות שבחרתי (רק בגלל השרות החצוף והמתנשא של: נציגה בשם אלינור, ומנהל בשם יניב) היא: להתנתק וזאת לאחר שנאמר לי ע"י נציג בשם אנדרי כי אני לא אשא בשום הוצאות כתוצאה מהתנתקות (לא על תוכנית ולא על הפלאפון עצמו)

לאחר שיצאתי מהשרות של אורנג' בוולפסון, התקשרתי לשרות לקוחות שלהם על מנת לוודא את הנאמר לי. אך בשיחה מול נתנאל נאמר לי שהתשלומים החודשיים ימשיכו לרדת באופן קבוע במשך כמעט שלוש שנים. אינני מוכן לדבר הנ"ל.
אינני מוכן לשלם אף אגורה שחוקה אחת על שרות שלא קיבלתי מהפלאפון ובמיוחד לא מהנציגים.
ולא רק זה, המכשירים שמדובר עליהם הם שני מכשירים שאני משלם עבור ההורים שלי. ששניהם חולי סוכרת ונכים. הייתכן שכל שני וחמישי יצטרכו להגיע ל"שרות" של וולפסון??
לטיפולכם המהיר... תודה
עוגמת נפש, כספי, עלבון, סוג הנזק :
ביטול החיובי החודשי כמו שנאמר לי. או החלפת דגם ללא תשלום נוסף. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו.
אנו מודים למר גורי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה