פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות טוטאלית< נושא התלונה:
חן גל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני לא מאמינה שחברה גדולה כל כך מתעלמת כך מלקוחותיה הותיקים.
אני מבקשת שיחזרו אלי רק מנכל או סמנכל החברה ולא מנהלי קשרי לקוחות שלא יודעים לתת שירות.
בסופו של דבר כולנו בני אדם וכולם מתים, אז למה להתנהג בצורה כזו נבזית לאנשים.
יש חוק בעולם וזה בדוק, מי שפוגע תמיד בסופו של דבר נפגע.
עלבון, בזבוז זמן וכסף, חוצפה, רמאות סוג הנזק :
זיכוי או פיצוי על כל מה שעברנו, שיחזרו אלי רק מנכל או סמנכל או מנהל שיודע לתת יחסי אנוש טובים ללקוחותיו פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת גל על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה