פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חתונה קטולית נושא התלונה:
נוח ירון שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אורנג' הינה חברה אשר אינה מכבדת את עצמה וזאת בלשון המעטה.
ראשית אפתח את דברי בכך שהחברה מעסיקה אנשים לא מקצועים בתחומם, אשר אינם מודעים להסכמים וחובותיה של החברה כלפי הלקוחות כל זאת תוך גסות רוח והתייחסות רשלנית ולא מקצועית.
להלן המקרה:
אני לקוח של אורנג' מזה כ-7 שנים. לאחרונה לאחר סדרת ארועים מכפירים שלא אציין בשלב זה, הלחטתי לעזוב את שירותיה של החברה. מכיוון שאין אני מחוייב לתוכנית כלשהיא שמורה לי הזכות לעזוב את החברה. אולם, החשבתם שתוכלו לעזוב את החברה? מה כך בקלות? החברה מערימה קשיים גם כלפי מי שלא מחויב בתוכנית כלשהיא והם הנכם מעוניינים לעזוב עליכם להתגרש ראשית. חחח
או לשלם סכומי כסף גדולים או להפסיד דברים שמגיעים לכם עפ"י חוק לדוגמא. מס' הטלפון שברשותכם מרגע שסיימתם את התוכנית עליה התחייבתם הרי הוא שלכם ולא תחויבו בעלות נוספת. אולם באורנג' אם תרצו להחזיק במס' הטלפון תצטרכו להכנס לתוכנית כלשהו. ולשלם !!! למרות שזו היא זכותי עפ"י ההסכם.
לדאבוני הרב נתקלתי בהתנהגות מזעזעת מצד מנהל סניף חדרה, וללא הסברים העולים על הדעת והתשובה שקיבלתי בסופו של דבר לך תתבע בביהמ"ש.
או שתפסיד את מס' הטלפון שעליו שילמת במשך זמן כה רב.
כספי סוג הנזק :
הסבר והחזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר ניסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותו.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה