פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לא תקין ויחס מזלזל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יד אליהו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי נדב, אני לקוח של חברת אוראנג' כשבע שנים. עד לפני כארבעה עשר חודשים היה לי מכשיר סטאר-טק שהייתי מרוצה ממנו ונדירות הפעמים שהייתי צריך לפנות לחברה בשל תקלה. לפני כארבע-עשר חודשים עשיתי טעות ושידרגתי את המכשיר בסלולרי חדיש יותר. מה שכן, כאן לפחות ראיתי את פרצופה האמיתי של החברה ונציגיה. מהשבוע הראשון שהמכשיר היה ברשותי נתגלו בו בעיות, בהתחלה לא קריטיות אך החמירו עם הזמן. יש להזכיר שאף נציג חברה לא הבהיר לי כי יש לי זכות להחזיר את המכשיר בשבועיים הראשונים לאחר הרכישה כך שנשארתי איתו. יש לציין גם שאני סטודנט שעובד בזמן שלא לומד ולכן כל הגעה לסניף דורשת זמן שאין לי. בפעם הראשונה שהגעתי לשירות תיקונים נתקלתי ביחס אדיב אך המכשיר המשיך בתקלות גם לאחר התיקון, וכך פעם בשבוע עד חודש חזרתי לפקוד את הסניף בכפ"ס כאשר המכשיר ממשיך להיות תקול. השיא (עד לנק' זו) היה כשהמכשיר נכנס ויצא מהמעבדה 3 פעמים ברציפות באותו יום על אותה תקלה!!! יום שמעבר לעוגמת הנפש גם בזבז לי 4 שעות מחיי. המצב הגיע לכדי יאוש שהפסקתי לבוא לתקלות אלא אם כן הן קריטיות. ושוב הטלפון חזר תקול פעם אחר פעם. לפני כמה חודשים עברתי לאיזור תל אביב ושם נתקלתי בפארסה מסוג חדש. הגעתי לסניף ושם כבר למוד נסיון ביקשתי להחליף את המכשיר במכשיר חדש. 3 שעות חיכיתי עד שמנהל הסניף - אודי הואיל בטובו להתפנות אלי והסביר שהמכשיר יצא מתיקון ושהוא תקין עכשיו, כאשר הסברתי לו את ההיסטוריה, הוא הסביר שמאחר ואינו מכיר את המקרה הוא רוצה לוודא שהמכשיר לא חוזר לאחר תיקון. שאלתי שאלה פשוטה - מה קורה אם המכשיר חוזר תקול? עונה המנהל - בוא נסתכל קדימה,המכשיר תקין עכשיו, מחר יום חדש, שלום ולא להתראות. מיותר לציין שהמכשיר חזר תקול ובחודש שעבר עד שחזרתי התחיל להתפרק! בידיים שלי. חזרתי לסניף במחשבה שאולי סוף סוף אמצא פיתרון אצל מנהל הסניף. אך הוא לא זכר אותי, שלח את המכשיר לתיקון ואמר שגם אם צריך, הוא יתקן אותו 400 פעם אבל לא יחליף אותו לחדש. שעתיים אחרי, קיבלתי את המכשיר והלכתי לדרכי רק כדי לגלות שקיבלתי שוב מכשיר במצב יותר גרוע מששלחתי. המכישר נכבה כל 10 דקות ולא היה זמין כלל. יום למחרת, במקום יום לימודים חזרתי לסניף, המנהל מוכה האמניזיה לא זכר אותי, ושלח את המכשיר לתיקון. שעתיים אחרי קיבלתי חזרה את המכשיר רק כדי לגלות שעה אחרי שהוא ממשיך באותה תקלה בדיוק שבגינה שלחתי לתיקון! בשביל מה חיכיתי שעתיים, אני עדיין לא מבין...יום למחרת היה יום שישי, ומאחר והייתי צריך להיות בעבודה ביקשתי שישלחו את הטלפון שלי לתיקון ע"י שליח.בקשה הגיונית מאחר וסוף השבוע בפתח והאשמה של אוראנג' בעניין ברורה לכל. אך כמובן, נחלצים לעזרת הלקוח שכמותם, הם סירבו לשלוח לי שליח לאותו היום והסכימו לשלוח שליח רק ליום ראשון. כך שסוף שבוע שלם נשארתי לא זמין, עצבני, עם פלאפון דפוק (אגב, דווקא באותו שישי הוקפצתי למילואים ומאחר ואין לי טלפון קווי בדירה, קיבלתי את ההודעה רק ביום א' - מאוחר מדי). שוב, ביום א', היום, חזרתי לסניף. הפעם המנהל, אודי, דווקא החליט לנקוט בשיטה אחרת - התעלמות! וכשכן הצלחתי לתפוס אותו הוא ברוב חוצפתו החל לטפל בלקוח אחר באמצע המשפט שלי! לאחר שכבר איבדתי את הסבלנות דרשתי לקבל טלפון חדש, המנהל אמר שיבדוק את הבעיה וחזר עם תירוץ חדש - זה לא הפלאפון - זו הסוללה! ניסיתי להסביר לו שלא היתה לי בעיה עם הסוללה עד אז ולא יתכן שזו הסוללה, ושאני טכנאי ואני יודע להבחין בתקלות כאלו. אך לא! זו הבעיה, ויהי מה. אז שוב שאלתי שאלה פשוטה - מה קורה אם אני חוזר הביתה והמכשיר שוב תקול כמו שקרה בשלושת הפעמים הקודמים ברציפות? והתשובה - המכשיר תקין עכשיו, מחר יום חדש, שלום לא להתראות.אמרתי - אבל זה מה שאמרת בשלושת הפעמים הקודמות. והוא בשלו - המכשיר תקין עכשיו, מחר יום חדש, שלום לא להתראות. כמובן שחזרתי הביתה והמכשיר בשלו גם כן - אותן בעיות מיום רביעי! התקשרתי לשירות לקוחות, הסברתי את העניין וקיבלתי תשובה נחמדה - אנחנו לא יכולים לאשר החלפת מכשיר, תגיע לסניף. "אבל עכשיו חזרתי משם ולא מקשיבים לי!" טענתי. ושוב - אין ברירה, תצטרך להגיע לסניף! ביקשתי לנתק את הקו ושיסיימו לי את ההתקשרות - אי אפשר בטלפון, תצטרך להגיע לסניף!.
ואני שואל, איזו דרך זו להתייחס ללקוחות? אני משלם 50 ש"ח בחודש על המכשיר, סה"כ 1800 ש"ח.שלא לדבר על חשבון ממוצע של כ-300 ש"ח בחודש, ולא היה שבוע אחד בו נהנתי מהמכשיר! מלבד הזמן שבוזבז לי, הפגיעה הכספית מהנסיעות לסניף, והצורך להחזיר טלפונים על חשבוני מאחר ואיני יכול לקבל שיחות כבר כמעט שבוע, הגעתי למצב של לחץ דם גבוה, עצבנות ומתח שלא מרפים אך ורק בגלל אוראנג', השירות הטכני שלה והיחס ללקוחותיה. בזמן כתיבת התלונה, המכשיר שלי עדיין לא פעיל. אבל אני ממשיך לשלם עליו.
עוגמה, עלבון, בזבוז כסף וזמן סוג הנזק :
החלפת המכשיר בחדש (לא מחודש) ופיצוי מתאים המקובל עלי או ניתוק הקו וכל התחייבות לגבי המכשיר. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר טלמור על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה