פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא תיקנו מכשיר למרות שאני משלם אחריות כוללת של 40 ש"ח לחודש !! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
סניף מת"מ + שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בבעלותי מכשיר נוקיה 6230, אני משלם מדי חודש אחריות מקיפה של כ40 ש"ח לחודש.
למכשיר תקלה טכנית מסויימת שלא מאפשרת גישה לגלרייה של המכשיר ולעיתים (כפעם ביומיים) המכשיר כבה ומתאפס.
המכשיר מתפקד בצורה מלאה על כל התכונות הרחבות שלו: מקבל ומוציא שיחות, דיבורית פנימית פועלת, רדיו עובד, נגן מוזיקה, מצלמה תקינה, בלותות' עובד. חיבור סריאלי עובד.
למעשההכל עובד מלבד התקלה שצויינה מעלה.
ניגשתי לסיף אורנג' בחיפה והוחלט שם על ידי הטכנאי שהמכשיר "מושבת".
מנהל הסניף אמר שהטכנאי קובע אם המכשיר מושבת.
בהסכם אחריות רשום במפורט :" בכל מקרה של תקלה אלקטרונית פנימית, נזקים מכניים קלים שנגרמו עקב שימוש סביר במכשיר ...והפרעות אחרות בין שנכללו באחריות היצרן ובין אם לאו יצוקן המכשיר ובמקרה הצורך יוחלף.."
בנוסף רשום " במקרה של ... נזק שאינו בר תיקון או אובדן כליל (total loss) זכאי הלקוח לרכוש מכשיר חלופי..."
יש לשים לב שהמכשיר ניתן לתיקון !!! ואין מדובר באובדן כליל כיוון שהמכשיר עובד במלואו.
העיניין הוא, והסביר לי מנהל הסניף החדש, שיש להלחליף במכשיר את הלוח הראשי שזה כמעט כל המכשיר וזה רכיב יקר.
לא מעניין אותי הפרטים הטכניים שאותם הנציגים מנסים לתת לי כדיי שאני אסכים לשלם 300 שח מכיסי !
זוהי רמאות וניסיון בוטה לשחק בלקוח בפרטים שאינם נכונים ולאמר ללקוח כי המכשיר מושבת- דבר שלא נכון בעליל, וזו מילה שכלל איזה מופיעה בתקנון שאני חתום עליו. (ראה טופס 24 - 4 צד א' נספח שירותי אחריות ותחזוקה).
אני לקוח של החברה כ6 שנים, משלם חשבוניות ממוצעות של כ 350 שח באופן כמעט רציף, ללא בעיות תשלום או סיכסוך כזה או אחר עם החברה.
אציין בנוסף שבסניף ניתקלתי ביחס מעליב מאד כיוון שחיכיתי כ45 דקות להכנסת המכשיר למעבדה ועוד כ 40 דקות כדיי שהמנהל יאמר לי כי אני צריך לשלם.
כאשר ביקשתי את הפרמטרים למכשיר מושבת מהמנהל, הוא אמר לי שהוא לא עו"ד ואני אקבל פקס מהמחלקה המישפטית.
אבל להגיד לי שהמכשיר מושבת זה הוא כן יכול.

חוצפה ממדרגה ראשונה, זלזול בלקוח ותיק וגרימה לעוגמת נפש, בזבוז זמן ואי עמידה בהסכם שירות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המכשיר כפי שמגיעה לי על פי ההסכם ! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר ניסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותו.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה