פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים שלא כדין, הטעייה, והתכחשות להסכם נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר רכשנו מכשיר עם קו עסקי דרך סוכן שהגיע למקום עבודתי.
הובטח לנו 500 שיחות SMS חינם לחודש למשך שנה שלמה, כשתעריף השיחות שיהיו מעבר ל-500 השיחות הוא 0.16 אג, לא כולל מע"מ.
מאז ,מדי חודש אני נאלצת להתקשר ולבקש זיכוי, כי החשבון שאני מקבלת שגוי, ההטבה שקיבלתי לא מעודכנת, ואני נאלצת לבזבז שעות ואנרגיה על הסברים מיותרים לנציגי הלקוחות. בחודש הראשון קיבלתי הטבה של 500 שיחות, אך התעריך מעל ה-500 היה 0.30 אג, בחודש השני קיבלתי הטבה של 447 שיחות, ואילו בחודש השלישי קיבלתי הטבה של 53 שיחות .
ההתקשרות בחוזה עם אורנג' היא חד צדדית כי אין שום אפשרות לקבל מאורנג' הסכם בכתב על כל ההטבות והמחירים שהלקוח חותם, אך אורנג דורש מהלקוח לחתום על התחייבות.
יוצא שאני נאלצת לבזבז שעות ארוכות מול נציגי אורנג', ולדוגמא רק ביומיים
האחרונים דיברתי עם אלון, אלעד, תמר, נז'ואן, זיו, מירי, שימרית, שרי, ענת וגל - כן, 10 איש שונים, זה פשוט לא להאמין שחברה בקנה מידה כזה מטרטרת ככה את לקוחותיה,וכל זאת כדי לנסות לפתור את הבעייה, והיא כמובן שלא נפתרה. הנציגים הללו עונים תשובות כמו "צריך לבדוק", "צריך להתקשר לסוכן ",
"זה לא באחריותי, אני אעביר למנהל שלי, ויחזרו אליך", ועוד תשובות מהסוג הזה, שנותנות הרגשה של זלזול, שכל מה שהם רוצים זה לעבור לשיחה הבאה במהירות האפשרית, וכמובן שלא חוזרים עם תשובה רלוונטית.
הסוכן שאיתו עשיתי את העסקה אינו עובד יותר באורנג', אך ראש הצוות שלו - אורי רביב עדיין עובד, וכל מה שיש לעשות זה לבדוק איתו ולעדכן במחשב.
אורנג' חברה לא אמינה , מתכחשת להטבות שנציגיה נותנים ללקוחות, ופשוט גונבת את כספי הלקוחות במצח נחושה.

כספי סוג הנזק :
לקבל החזר על ההפרשים ב-SMS,להחזיר את המכשיר שקיבלתי,ולהתנתק מחברת אורנג' אחת ולתמיד. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה.
אנו מודים לגברת ביטרמן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה.



תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה