פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פתרון יצירתי! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי 6 מכשירים של החברה (3 - דור שלישי סוני אריקסון ו-3 - V3).
בתקופה האחרונה אני מקבלת לעיתים קרובות (לעיתים 20 בדקה אחת) הודעות שגיאה (ERROR).
הגעתי אל המוקד - מחקו את כל הזכרונות (כלל תמונות שלא ניתן שלחזר) - ההודעות חזרו.
הגעתי שוב - הוחלף מכשיר (אני שידרגתי!) - ההודעות חזרו.
הגעתי שוב - חסמו את הגישה בין המכשיר שלי לאתרים מסויימים שכנראה שולחים את ההודעות - ההודעות חזרו.
הגעתי שוב - הוחלף סים - ההודעות חזרו.
מנהל המוקד הפרונטלי בפולג, צבי, אמר לי לגשת אל המשטרה על מנת להגיש תלונה על הטרדה.( מצחיק, לא?!) למרות שברור שהגורם ששולח הוא באג כלשהו במחשב (בנוסף, אותו מנהל מסר לי כי ייבדוק אלטרנטיבות לפתרון וייחזור אליי תוך יום - יומיים. אני עדיין ממתינה).
היום הוחלט לשים לזה סוף, שוב חזרתי את מוקד השירות והמספר שלי הוחלף. הוחלט (בהסכמתי) לשנות את המספר. כל מי שמנסה לאתר אותי ומתקשר אל המספר הישן, נתקל בהודעה שאומרת כי המספר כבר אינו מחובר.
קיבלתי פיצוי - משלוח הודעות בעלות של 9 אג' למשך חצי שנה.
מצחיק?!!?
כבר ממש לא. מאכזב ביותר. חבל שזה השרות שניתן ללקוח מיואש, יש חברות שהיו בוחרות לשמר אותי....
מלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם והתייחסות כנה לפנייה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה.
אנו מודים לגברת כרמלי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה.



תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה