פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איך לא להשתמש בטלפון ולקבל חשבון? (חיוב על שירותים שלא מומשו.) נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום! אני לקוחה של אורנג'. לפני תקופה מסויימת נוצר לי חוב בחברה עקב מצבי הכלכלי. החוב שולם במלואו בחודש ספטמבר אך נאלצתי לשנות אמצעי תשלום. היות וכרגע אמצעי התשלום טרם סודר לא ניתנה לי ע"י חברת אורנג' אפשרות לבצע שיחות יוצאות מהמכשירים שברשותי. להפתעתי לפני כמה ימים קיבלתי שיחת טלפון מלשכת עו"ד שנמסר לי שיש לי חוב בחברה ע"ס 477.17 ש"ח. רק לפני יומיים קיבלתי את פרוט חשבון מאורנג' ואז... חשכו עיניי : 51.09 ש"ח עבור חבילת דקות (להזכירכם אין שיחות יוצאות) + 53.14 ש"ח עבור חבילת מידע ותוכן (להזכירכם אין שיחות יוצאות) + 25.80 ש"ח עבור חבילת גלישה סלולרית (להזכירכם אין שיחות יוצאות), נוסף "הטבות מהן "נהניתי" בתשלום :17.30 ש"ח עבור חבילת תוכן מעורבת (להזכירכם אין שיחות יוצאות) + 67 ש"ח עבור הטבות תוכן אחרות (להזכירכם אין שיחות יוצאות). לחב' אורנג' - מה שוות תעודות הצטיינות ברמת השרות שלכם התלויות במרכזי השרות ?!?!?!
כספי, עלבון סוג הנזק :
אני דורשת לבטל את החוב לאלתר ולהתנתק מחברת אורנג'. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה.
אנו מודים לגברת קשירין על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה.
תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה