פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות בחשבון החודשי מלמעלה משנה נושא התלונה:
פרטוש דוד שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
טעויות בחישוב החשבון החודשי קבוע {יש לציין שאני מקבל זיכוי לאחר סחבת ובזבוזי זמן יקר וכמעט כול חודש מזכים אותי ואני גם יכול להראות זאת אני מבקש לטפל בנושא אני פשוט לא יודע אייל לצאת מהחברה הזאת בלב בררה אני משתמש באורנג לעוגמת נפש שנעשת לי איין פיצוי אני ממש אבל ממש לא מציע לאף אחד להיות לקוח בחברת אורנג למרות שהם חברה שהאיכות של השיחה בין הטובים בשוק אבל זה לא מצדיק את היחס המזלזל והטעויות החוזרות שלהם זה ממש על בסיס קבוע אני בטוח שיותר ממחצית הלקוחות לא בודק את החשבון החודשי שלו ואם יתכילו לבדוק ימצאו כולם טעויות אני מציע לכול לקחות אורנג לבדוק את החשבון החודשי שלהם זה ממש גניבה מה שאורנג עושה
עלבון סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו.
אנו מודים למר פרטוש על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה