פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר נכונות להחליף מכשיר פגום הנמצא באחריות נושא התלונה:
אברהמי עמיר שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
רחובות- צומת ביל"ו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים רכשנו טלפון סלולארי מסוג סמסונג 990 - מכשיר דור שלישי שמחירו כ 3000 ש"ח המשמש אותנו לצורכי עבודה. בטלפון התגלתה תקלה הגורמת לכל שיחה שניה להגיע לתא הקולי. במרכזי השירות של אורנג' ניסו לתקן את התקלה כבר שלוש או ארבע פעמים ללא הצלחה. כל ניסיונותינו לקבל מכשיר חלופי נתקלו בסירוב. לכל היותר הוצע לנו היום לקבל זיכוי של 500 שקלים במרכז השירות ברחובות.
למותר לציין את עגמת הנפש והנזק הכספי הנגרם לנו שכן מדובר בקו עסקי. הנזק מתבטא הן באובדן שיחות חשובות ואובדן לקוחות והן בכך שמספר הטלפון מופיע בכל פרסומי העסק והחלפתו תהיה כרוכה בהוצאה ומאמץ לא מבוטלים. אנו מרגישים שמתייחסים אלינו כאל צרכנים שבויים במקרה הזה. לא ברור על מה משולמים דמי אחריות של עשרות שקלים בחודש? ובמה מתבטאת אחריות היצרן? המכשיר בן כמה חודשים בסך הכל וכבר לא נמכר על ידי החברה ואין לו חלקי חילוף. כשביקשנו להתלונן נאמר לנו כי אין מספר טלפון לתלונות אלא רק מספר פקס- בעיניי זה פשוט מגוחך.
החלפת המכשיר במכשיר תקין שווה ערך ללא עלות ופיצוי על הזמן האבוד במרכזי השירות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר אברהמי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.



תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה