פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין גילוי נאות באורנג' נושא התלונה:
אייל מרי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏08 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
גנדן נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 13.1.07 ניגשתי לסניף אורנג' בקניון השרון בנתניה ושידרגתי 2 מכשירי טלפון לדור שלישי. רכשתי שני טלפונים במבצע! החלטתי לשלם עליהם סכום של 78 ש"ח במשך 24 חודש. מסתבר, מה שראיתי בחיוב ולא נאמר לי בזמן רכישת המכשירים שעם רכישתם אני מחוייבת בחבילת גלישה בעלות של כ-13 ש"ח לכל מכשיר, שעבורי זו תוספת של 26 ש"ח לסכום של 78 ש"ח מה שעושה את העיסקה עבורי לא כדאית!!!! התאכזבתי מאוד. לאחר החיוב הלכתי לסניף מרכזי במרכז גנדן בנתניה ומנהל המחלקה הציע לי חצי שנה גלישה חינם. אבל גם אז אני מחוייבת לשלם את הגלישה לשני מכשירים למשך שלוש שנים כשאני כלל לא משתמשת באופצייה זו!
א. שידעו כולם
ב. זו לדעתי רמאות לשמה!
ג. אני מציעה שבאורנג' יודיעו לאנשים על מה הולכים לחייב אותם,כאשר לקוח חושב שהוא קונה במחיר מבצע...
אמון , הסתרת מידע. סוג הנזק :
1. ביטול עסקה. 2. ביטול גלישה בשני מכשירים ללא חיוב במחיר מכשירים מלא. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה.
אנו מודים לגברת אייל על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה.



תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה