פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ולקוי של חברת פרטנר נושא התלונה:
‏שבת ‏13 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביא לידיעתכם את השתלשלות האירועים תו"כ טיפול בבעיה אשר נוצרה במהלך החודש האחרון. בתחילת ינואר החלה אישתי לקבל שיחות טלפון רק בימי שבת ממספר מוזר שבדיעבד התברר שהוא מרשת פלטל או פלסל. היות ואישתי לא מכירה את המספר היא לא ענתה לשיחות ובקבלת החשבון החודשי על סך של 1000 שקלים נוכחנו לדעת כי גנבו לנו את הכרטיס המשני. מהיום הראשון שקיבלנו את הכרטיס המשני (שדרוג לפני מספר שנים) לא השתמשנו בו והוא מסתובב היכן שהוא בבית כך שלא היה ביכלתינו להעלות על הדעת כי הוא נגנב והגיע לעזה. ביום שקיבלנו חשבונית לתשלום בסך 1000 ש"ח כשבממוצע אנו מדברים בכ 150 ש"ח הבנו כי נפלנו קורבן לגניבה. באותו יום (13 בינואר) התקשרנו למוקד וביקשנו לנתק את הכרטיס המשני.
ביקשנו לטפל בבעיה מהר ככל האפשר, לצערנו טורטרנו ממוקד למוקד וממוקדן למוקדן ואני חייב לציין שאין עם מי לדבר בפרטנר - פשוט אין!!! הבטיחו שיחזרו אלינו תוך שעות מספר וחיכינו מספר ימים כגון מוטי (בתאריך 6.2.07) מהמוקד הטלפוני ורותם שבזכותה אני כותב לכם כי אני עדיין מחכה לטלפון ממנה (היום בתאריך 11.2.07), ועוד מספר מוקדנים שאני לא זוכר את שמם... ולכן אנו מוצאים את עצמנו מתקשרים למוקד ומספרים את אותו סיפור כבר בפעם המאה!

החלטנו ללכת למוקד שירות בנתניה, טיפלה בנו עינת (סוף סוף טיפול ראוי לשבח) וזיכתה אותנו מיידית ב 600 שקלים לחשבון הבנק ועוד 400 שקלים זיכוי לחשבונית פברואר. באותו שבוע התקשרנו למוקד בכדי לברר מה מצב החשבון והופתענו לגלות כי הוא עומד על סך של 1500 שקלים. היינו בשוק והסבירו לנו שבחודש ינואר עד לניתוק הספיקו לדבר ב 1400 שקלים. ישבנו כשעתיים ביום שיש (9.2.07) במוקד השירות בנתניה, אתי ועינת טיפלו בנו ולאחר פילטור כל השיחות הם נוכחו להבין כי דיברנו בסך הכל ב 100 ש"ח בלבד וה 1400 הם גניבה.

לפני מתן פקודה לזיכוי קראה אתי לצבי ועירבה אותו בנדון. משום מה הוא ביקש להפסיק לטפל בנו כי כבר זוכינו מעל למה שהחברה נוהגת. כשהברתי לו שמדובר באותה בעיה אשר נמשכה חצי חודש בחשבונית ינואר וחצי חודש בחשבונית דצמבר הוא לא הסכים להמשיך טיפול ואמר שאנו יכולים להתנתק מבחינתו ושזו זכותינו, דבר שאינו מאפיין איש שירותי.

מדוע אנו צריכים להיטרטר כך? מדוע עינת זיכתה אותנו מיידית ב 1000 ש"ח ואין באפשרותכם לסיים את הטיפול בצורה מכובדת מול לקוח מאוד ותיק? הרי לא מדובר כאן באנשים שמחפשים מתנות – אנחנו רוצים לשלם עבור השיחות שלנו ולא יותר מכך. ברור לכולנו שאפשר לעשות הכל אם רק רוצים. הטענה של צבי, מהמוקד בנתניה, שלדעתו זה לא נכון שירותית לזכות אותנו היא חסרת כל רצון שירותי. מדוע אתי ישבה עימנו שעתיים (אני מדגיש עם ילד בן 5 חודשים על הידיים) ועברה על כל השיחות כדי לזכות אותנו ובסופו של דבר שלחו אותנו הבייתה ללא טיפול?
זה פשוט אבסורד שהחברה יודעת שאני צודק ולא עושה כלום – כנראה שהגנבת האמיתית זה אורנג' שמתנערת מאחריות!!!
עלבון ועגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מיידי - אנחנו רוצים את הכסף שלנו בחזה, זה ממש לא נעים שפרטנר מתעלמת מלקוחותיה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת ציון על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה