פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שיחות שהתבצעו בחו"ל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום!
אני יצאתי את הארץ בתאריכים 03.12.06-26.12.06
לפני נסיעתי התקשרתי לבקש תעריפי עלות שיחות וקיבלתי במייל את המחירים
נסיעתי הייתה לאנגליה ואירלנד
כשהגעתי לאנגליה התקשרתי לשרות לקוחות לשאול שאלה בדבר אופן ביצוע השיחה מאנגליה לאירלנד הבחורה משרות לקחות נתנה לי מענה ובין הייתר שאלה אותי אם אני יודעת על עליות השיחות ועניתי לה שכן ורק שלידיעתה שסלקום נתן לי בשקל אחד פחות.
הבחורה בשרות לקוחות נתנה לעצמה להבין שאני לא מעוניינת להשתמש בטלפון של אורנג' ולא ציינה בפני שאני אמורה לחייג מספר כל שהו לפני ביצוע השיחות לארץ וכשהיגעתי לארץ חשכו עיניי לראות את החיוב שחוייבתי ב-8.40 ש"ח במקום 3.80 ש"ח ששלחו לי במייל.

כשהתקשרתי לשרות שיחות לחו"ל באורנג' ושאלתי לפשר הדבר ענו לי:"את אמרת שבסלקום קיבלת מחיר טוב יותר אז הבחורה הבינה שאת לא מעוניינת"
שאלתי היא: איך היא יכלה להניח שאני לא מעוניינת הרי דיברתי איתה מלונדון בטלפון של אורנג' לא בטלפון של סלקום.

אבקש לקבל מענה לדבר הלא צודק הזה
אין בכוונתי לשלם מחיר מובקע זה.

דיברתי עם שני אחרי מחלקה האחד אמר לי אין מה לעשות תשלמי (ממש חוצפה)
השני אמר לי שיעשה לי טובה ויתן לי 200 ש"ח הנחה.

ואני רק שואלת מי מינה את הבחורה לשער השערות מה אני רוצה ומה אני לא רוצה?

אודה לכם על טיפול תלונתי

בברכה
רוז
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת גולדשטיין על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה