פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחיבות לזיכוי כספי בזמן רכישת המכשיר שלא מתקבלת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
1. בזמן רכישת המכשיר שהתבצעה בביתי הבטיח מר נציג המכירות של חברת אורנג פרטנר (דור 2 דור) רועי בוגתי 054-4813910 ואף מילא טפסים בנושא - כי אקבל זיכוי בגין המכשיר הישן של חברת מתחרה.
2. עד היום הזיוכי לא הגיע.
3. מר רועי בוגתי שכח לסמן בזמן מילוי הטפסים כי כרטיס האשראי המחוייב הוא בבעלותי (המכשיר הינו על שם אישתי)
4. למרות פניותי הרבות לנציגים רבים שכוללים את אורטל, מצוות מג'יק בניהול אלעד - רועי, חזרתו של מנהל צוות המג'יק אלי בשיחת טלפון (רועי), והתיחבותו לתשובה לאן נעלם הזיכוי, עברו כבר 4 שבועות ומנהל צוות מג'יק (MAGIC) כנראה עושה ניסים אבל מתעלם לחלוטין מהלקוחות ולא חוזר עם תשובות
5. למרות איומי לפרסם את הנושא באתר TLUNA - גם זה לא גרם לאף אחד מאנשי אורנג לחזור אלי
6. בשיחת הטלפון מהיום עם מוריה מצוות TOGETHER (אחלה של שמות אבל חרה של שירות) ולמרות שרועי שהתחייב לחזור אלי לפני 4 שבועות נכח במשרד ולמרות שאיימתי שאם לא יחזור תוך שעה התלונה תופיע באתר TLUNA, היה לרועי יותר חשוב לטפל בנושאים אחרים ולא למלא את התחיבותו מלפני 4 שבועות לענות לי.
7. מוריה הבטיחה לי שרועי יחזור אלי מחר ב-8:30. מניסיוני עם החברה הזו שלא עומדת בשום הבטחה - זה לא יקרה גם מחר
8. לסיכום - חברת אורנג מחייבת את כרטיס האשראי שלי, עקב טעות של איש המכירות שלהם שלא סימן בטופס שאני צד ג' הם לא מוכנים לענות לי על הזיכוי שנציג שלהם הבטיח לי במעמד רכישת המכשיר בביתי.
9. מר רועי בוגתי לא עונה לטלפון
10. בקיצור - אם אתם יכולים - אל תעבדו עם החברה הזו.
11. מעניין אם התלונה תגרום למישהו בחברה המזלזלת בלקוחותיה לחזור אלי
זלזול + עלבון סוג הנזק :
זיכוי שהתחיבו לו בביתי + פיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר אלתר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה