פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכנים, חוסר יכולת מקצועית וטכנית ושירות לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי ותיק של אורנג' במסגרת הסכם התקשרות עם מקום עבודתי.
במסגרת תוכנית המנוי יש ברשותי מכשיר דור שלישי מדגם סמסונג 990 אשר אמור לספק לי בין היתר שירותי אינטרנט ואפשרויות שליחת דואר אלקטרוני בשיתוף עם שרת הדואר שבביתי (בזק בינלאומי).
כאשר ביקשתי לשלוח דואר אלקטרוני נוכחתי לדעת כי 5 נציגות השירות של תפעול המכשירים לא הצליחו לגרום למכשיר לשלוח דואר אלקטרוני ונעשו אין ספור ניסיונות להגדיר את המכשיר אך ללא הצלחה.
ביקרתי גם במרכז השירות אשר במשך יותר משעתיים היו על הקו עם נציג ה-DATA ובסוף התהליך עדיין השירות לא עבד.
כעבור יום ניסיתי שוב להפעיל את השירות (שאני משלם עליו) עם נציגת שירות אך ללא הצלחה.
ביקשתי להפנות את השיחה למנהל בכיר אשר ישלח שליח לקחת את המכשיר למעבדה/מרכז שירות ובלבד שיחזור אלי עם השירות אשר החברה מתיימרת לספק.
בעצת אורנג' פניתי לבזק בינלאומי ע"מ לבדוק את החשבון ושם נאמר לי שכל ההגדרות בסדר ואין שום בעיה בחשבוני האישי אשר פעיל ללא בעיות למעלה מ-5 שנים.
כאן המקום לציין כי לאחד מעמיתי הנמצא באותו מסלול יש מכשיר מדגם N73 וגם הוא בעל חשבון בבזק בינלאומי ואצלו הדואר נשלח ללא שום בעיות.
נציגת השירות הייתה בוטה ואמרה שמנהל יחזור אלי תוך 6 שעות . הדבר הפוך בדיוק כשאתה מנסה להתנתק ואז מעבירים אותך ישירות למנהל בכיר יותר.
נכון לכתיבת שורות אלו שירות הדואר האלקטרוני עדיין אינו פעיל, אני משלם על שירות אשר אינו ניתן לי ולחברת הסלולאר אין רצון ויכולת לתת לי מענה הולם.
זהו בזבוז זמן אדיר מבחינתי, הנזק שנגרם לי הוא גם כספי (הייתי צריך לשלוח מיילים חשובים מאוד הקשורים לשוק ההון) ועוגמת נפש מהשירות, מהמכשיר ומהחברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקיחת המכשיר והחזרתו אלי עם השירות המתבקש באמצעות שליח!! ופיצוי כספי רטרואקטיבי על כל החודשים בהן שילמתי על שירות שאינו קיים. פיצוי כספי על בזבוז זמן ואובדן 3 ימי עבודה. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר בוקובזה על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה