פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ברמה שלא הכרתי... נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שנים כלקוח סלקום החלטתי לעבור לאורנג'. רכשתי 2 מכ' חדשים במרכז מכירה של אורנג' בקניון חולון תוך הבטחה של נציג המכירות שניתן להחליף המכשירים / לבטל את העיסקה תוך שבועיים. כשהחלטתי להחליף את המכשירים ופניתי למרכז המכירה בחולון לא הסכימו והפנו אותי למוקד הטלפוני שהפנה אותי למוקד טלפוני אחר בחברה שהפנה אותי לגשת פיזית למרכז שירות בוולפסון בחולון ושם הסבירו לי שרק אם אפנה בכתב בפקס ובפקס בלבד למחלקת קשרי לקוחות יחזרו אלי. ואכן פניתי בכתב בפקס בלבד ולאחר מס' ימים חזרה אלי נציגה מקשרי לקוחות שהסכימה ב"אישור חריג" לביטול העיסקה הקודמת וביצוע עיסקה חדשה בתנאי שסכום העיסקה החדשה לא ירד מסכום העיסקה הקודמת. מה שהצריך אותי שוב לגשת למרכז שירות בראשל"צ לצורך ביצוע עיסקה חדשה ,הגעתי לראשל"צ למרכז שירות שם קיבלתי חיוך ורצון טוב אך 4 שעות ישבתי פיזית מול נציגה כי היא לא מצאה את מס' הפניה וכל פעולה לקחה המון זמן, אישתי שהייתה איתי יחד עם ילדנו הקטן כבר התיאשה והלכה הבייתה. מכיוון שעל העיסקה הראשונה שילמתי בתשלום 1 הבטיחו שיזכו אותי בבנק בסכום הקניה בתוך מס' ימים. מאז עבר כבר כחודש והכסף עדיין לא זוכה למרות הבטחה מפורשת של נציג קשרי לקוחות שעימו שוחחתי. במהלך החודש וחצי האחרון שבו החלטתי לעבור לאורנג' אני חווה רק אכזבות, בזבוז זמן ועוגמת נפש וכמות פניות כל כך גדולה לחב' מסוימת שאני לא זוכר מתי נתקלתי בעבר וזאת עוד רק תחילת הדרך...
מאוד מעליבות גם ההצעות לפיצוי של הנציגים שאיתם שוחחתי באורנג'
כספי סוג הנזק :
א. זיכוי כספי ומהיר כפי שהובטח. ב.פיצוי על בזבוז הזמן ועוגמת הנפש. ג.אפשרות לביטול רכישת המכשירים מאורנג מבלי מגבלות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר אמסלם על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה