פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לא מוצדקים וחשבון מסורבל בעקבות הטעיה ע"י סוכן מכירות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
הסיפור שלנו מתחיל לפני כשנתיים וחודשיים. בעקבות רצון להפחית עלויות עבור שיחות סלולריות פנינו לאורנג' לקבלת הצעה לצירוף ארבעה מכשירים.
לביתנו הגיע סוכן מכירות בשם אורי רביב וכיאה לסוכן מכירות טוב הוא עשה הרבה רעש וצילצולים אך הבעיה היא שהוא מכר לנו מכשירים שלא היה בהם צורך הטעה אותנו לגבי פרטי התוכנית ואופן חישוב העלויות מה שגרר עליה של מעל ל 150 שקלים בחודש.
בשיחה עם שירות לקוחות קיבלנו כמה הטבות כדי להמתיק את הגלולה המרה אך בשורה התחתונה התשלומים עלו בעשרות אחוזים.
בנוסף לזה החשבון החודשי שמגיע מתפרס על 4 עמודים של מספרים צפופים והגדרות מעורפלות. (אוכל לשלוח חשבון לדוגמא)
אם וכאשר אני מצליח להבין את החשבון, בדרך כלל אני מוצא טעויות לטובת אורנג' כמובן, מה שגורר דקות ארוכות של שיחות עם מוקדנים שונים כדי לקבל עוד איזה שהוא זיכוי\הטבה שמוסיף עוד משתנה למשוואה המסובכת שנקראת "חשבון חודשי מפרטנר תקשורת"
בתודה מראש,
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי ושינוי אופן התוכנית פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
לפונה נשלח דו"אל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר ניסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לרשותו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה