פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל מעליב ומנוגד לחוק של חברת פרטנר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח כ 7 שנים של חברת אורנג. לאחרונה רציתי לבצע שדרוג באמצעות המוקד הטלפוני של החברהץ לצערי הנציגים אינם מוסרים מידע מלא הן לגבי המחירים שמשתנים בקצב מהיר והן לגבי התוכנית שבה אוכל לשדרג. לשם כך נאלצתי לפנות מספר פעמים ולברר מהם האפשרויות השונות.
לפני כשבוע וחצי פניתי למוקד המכירות על מנת לבצע שדרוג , לאחר מספר דקות שיחה עם הנציגה ולאחר ששאלתי את הנציגה מהן האפשרויות ביחס לעיסקה במידה ואיני מרוצה מהמכשיר היא אמרה שכנראה איני רוצה לרכוש את המכשיר ולמעשה כיום נמנעה ממני האפשרות לרכוש מכשיר באמצעות המוקד הטלפוני רק בגלל החשש שאני אבקש לממש את הזכות הקבועה בחוק

הנני לקוח 7 שנים ששידרג מספר מכשירים מעולם לא התעכב תשלום שלו כיצד יתכן שחברה מונעת מלקוח בצורה כה מעליבה ומשפילה כפי שהיה ביחס של אותם הנציגים כולל בחור בשם שי שהגדיר עצמו כאחראי צוות ודיבר כתגר מהשוק סירב בצורה מעליבה להסביר לי מדוע איני יכול לרכוש מכשיר דרך המוקד

הדאגה של הנציגה כביכול אלי שאוכל לפנות למרכז שירות על מנת שאתרשם מהמכשיר מתבררת כעורבא פרח זאת משום שבמרכז יש מכשיר דמו בלבד וכלך גם נאמר לי היום במפורש על ידי נציגה בשירות הלקוחות ככה

אחת הנציגו הציעה כי אפנה למרכז שירות וכנגד ביטול הזמן הרב הכרוך בכל מה שמפריע ל י למעשה אזכה בהטבה משמעותית כלשונה

כמובן שגם לדברים אלו לא היה זכר במציאות

אני רואה בחומרה רבה שנציגת מכירות מנסה להיות פסיכולוגית ומונעת ממני לרכוש מוצר בדרך הנוחה לי

זוהי התייחסות שירותית עלובה ביותר הפוגעת בקנינו של אדם ומנוגדת להבנתי גם לחוקי המכר השונים
נראה כי אכן לא יהיה מנוס לפנות גם לגורמים המשפטיים והצרכנייים על מנת שיעמידו את אורנג במקום
בזבזו זמן עלבון זלזול ומה לא סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה אישי לפנייתו.
אנו מודים למר בראון על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה