פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בלאגן מכוון בחברה נושא התלונה:
פלייסמן אייל שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
בחודש מאי 2006 הצטרפתי כלקוח עסקי לחברת אורנג בשלושה קווי טלפון.הגיע אלי נציג מכירות אשר הציע עסקה שעל פניה נראתה ככדאית בהשוואה לעסקה שהייתה לי באותה עת בחברת סלקום. שלד העסקה היה כךף חברת אורנג לוקחת על עצמה את סה"כ ההתחיבויות שנותרו לי בסלקום (מעל 2000ש"ח) לכל קו טלפון "נתפרה" תכנית המתאימה לאופי המשתמש בקו. ויצאונו לדרך.כך נדמה לנו. בפועל מסתבר שאכן יצאנו לדרך. דרך הייסורים.
חלפו מאז הצטרפותי, 9 חודשים והזיכויים עדיין לא בוצעו. מסתבר שלחבילות ההתקשרות השונות בכל קו וקו מבין שלוש הקווים. ישנן הטבות שעליהן לא ידעתי כלל וכלל. באם נציג המכירות. ואפילו באם בתום לב נהג. לא משאיר נייר כתוב המפרט את כל ההטבות בכל תכנית ותוכנית, לא אדע לנצלם. בשיחתי עם חת מנציגות השירות בנושא, השיבה לי האחרונה כי היה עלי לקרוא את ההסכם בטרם חתמתי עליו.לבקשתי כי תשלח לי את ההסכם שאכן שלחה אותו אלי. לא צוינו בהסכם כל ההטבות אותן הזכרתי קודם לכן. מסתבר שזה טמוע במערכת ואינו מצוין בהסכם. בכל יום בימים האחרונים דברתי עם נציג אחר וממנו קבלתי מידע אחר מזה שקבלתי מהנציג שלפניו בהקשר לפיוט ההטבות בתכניות השונות אצלי.
לא ארבה ואאריך בסיפור אך רשומים אצלי שמותיהם+תאריך+מספר הפנייה ותוכן השיחה שערכתי עם כל נציג ונציג באורנג.זאת באם תרצו להשתמש בחומר שבידי בכדי לעשות תחקיר מעמיק בנושא וכן לעזור לי לזרז את העניין להביא לסיומו.
לעניות שעתי העניין נעשה בצורה מסורבלת במתכוון מכיון שאם אני לא מודע להטבות שלי (או כפי שהתבטאה שרון, נציגת השירות שעימה שוחחתי בטלפון אמש" זו הטבה על כן אין חובה לדווח לך עליה כי זה עניין של רצון טוב של החברה)איך אוכל להתמש בצורה מושכלת וחסכנית בטלפון. הרי זה נגד האינטרס של החברה, לא כך?
בינתיים חולף הזמן ואורנג מחייבת לי את החשבון מה שאומר במילים אחרות שאני מקיים את הצד שלי בהסכם אך לא כך הצד השני.
לטיפולכם אודה
עגמת נפש סוג הנזק :
אבקש כי תצרו עימי קשר לקבלת מסמכים נוספים לשם קבלת תמונה מדויקת ורחבה יותר אשר תעזור לכם לעזור לי ואולי לרבים אחרים כמותי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו.
אנו מודים למר פלייסמן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה