פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תיקון מכשיר שנמצא באחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותנו מכשיר של נוקיה דגם 6230 הנמצא במסלול עסקי . במכשיר נתגלתה תקלה שבה הוא מאותת כל הזמן על סוללה חלשה גם לאחר טעינה של כמה שעות. החלפנו סוללה, בתקווה שזה מה שיפתור את הבעיה, אך לשווא. לאחר שראינו שזה לא מועיל ניגשנו למוקד שירות תיקונים בסניף רמת גן שם הוכנס המכשיר למעבדה ולדברי הנציג המכשיר תוקן. לאחר הגיענו הבייתה שוב נמצאה אותה תקלה. חזרנו לשם זמן מה לאחר מכן בפעם השניה, ושוב התלוננו על אותה תקלה חוזרת ונשנית, ושוב טענו שתיקנו.
בפעם השלישית, הגיע אבא שלי, שהוא בעל המכשיר, שהוא נושא אותה טענה, שהמכשיר אינו מתפקד כראוי ושהתקלה טרם טופלה. בנוסף, עקב חוסר השימוש במכשיר הוא ביטל את הקו, אך בכל זאת הכניס את המכשיר שוב לתיקון בתקווה שהפעם ימצא לציון גואל, וכמובן שהתבדנו ..
בפעם הרביעית, (לאחר שלושה ימים בלבד) הגענו כבר טעונים וכועסים, שמכשיר חדש, לא זול, שאנו משלמים עליו אחריות מקיפה כל חודש מושבת בבית בגלל תקלה, שהגענו לתקן אותה מספר לא מבוטל של פעמים. במוקד אמרו לנו שהאחריות על המכשיר פגה עקב ביטול הקו , וטרחו לציין שתקלת המכשיר נובעת עקב קורוזיה ועליה אין אחריות שכן למכשיר נגרם נזק בלתי הפיך . נשאלת השאלה מדוע לקח להם כל כך הרבה זמן לאתר את התקלה הרי יכלו לחסוך לנו כמה נסיעות מיותרות (ולא קצרות בכלל ..) למוקד ובחזרה שלא לציין את הזמן ש"בילינו" באותו מקום . עקב היותנו לקוחות ותיקים ונאמנים של החברה ציפינו ליחס יותר אדיב מצד הנציגים במקום, אך הם טענו כי אין באפשרותם לעשות שום דבר בנידון ושעלינו לשלם סכום של 299 ש"ח עבור החלפת המוח של המכשיר . כאשר התלוננו על הסחבת בעניין איתור התקלה חזר הנציג על הטענה שבמכשיר נמצאה קורוזיה. כמובן שזה מאוד נוח להישען על טיעון בודד ותפל ולא לדון בעיקר, שהוא מתן שירות כושל .
עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן מכשיר חדש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה.
אנו מודים לגברת אשר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה.
תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה