פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרמה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך שרותי הצבאי היה ברשותי מנוי של חברת פרטנר. עקב חוב כספי של 1242 ש"ח נותק המנוי והועבר לטיפול משפטי.
בסוף שנת 2003 הגעתי להסכם עם עו"ד החברה על תשלום של 1500 ש"ח ב 3 תשלומים.
אני ברוב טיפשותי לא בקשתי את ההסכם מהעו"ד.
לפני מספר חודשים נודע לי כי החוב לא נסגר אלא תפח לסכום מפלצתי של מעל 4000ש"ח. כשפניתי אל העו"ד , נאמר לי כי ההסכם היה ע"ס 3000ש"ח (למרות שהחל מהרגע שבו שילמתי את ה1500ש"ח לא קבלתי התראה על חוב כלשהו) ולא עמדתי בו.
כל פניותיי בנושא נתקלו באוזניים ערלות (חברה גדולה מול האזרח הקטן)
אבקש למחוק את החוב לאלתר
עוגמת נפש סוג הנזק :
מחיקת החוב פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר אסריאף על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה