פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה לתלונה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תלונה זו מתייחסת לתגובה לתלונה 16250 אשר עוסקת ביחס מזלזל מחברת אורנג התגובהשנתקבלה אף יותר מזלזלת ומעליבה תודה אשר העלתה בעיה זו בפנינו שום הצעה מאורנג לא התקבלה אלא שיחה מנציג אשר לא היה בקיא בפרטי המקרה וגימגם לכל שאלה ללא מענה נאות עד כדי ביזבוז זמני ללא שום הצעה לפתרון הבעיה חבל !!

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
עדי זיגמן, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר זייפרט על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה