פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
גבסו אלירן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏22 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.בתאריך ה22.2.07 ניקלעתי לבעיה במכשיר. פניתי למוקד שרות של אורג', בבקשה לאתר מספר טלפון שחיגתי מהמכשיר, לפתע אומרת לי הנציגה העולה על שם חני, שאין אפשרות מבעיה כזאת או אחרת,אבל יום קודם לכן סיפקה לי שרות נציגה אחרת.וגם לאחר שיחה אם אחראית עולה על שם קרן (שאני לא יודע בדיוק איזה שרות היא יודעת לספק)מוליכה אותי בתרוצים לא קשורים כמו טענות של מידע וכו".הנני שאול איזה בדיוק שרות חברת אורג' יודעת לספק.איזה נציגי שרות הינם מחזיקים, שלא יודעים לספק שרות.כמו כן זמן המתנה ממושך ,החברה עובדת במתכונת מצומצמת רוב שעות היום.הנני שאול שאלה אז על מה אני משלם?אם לא שרות אז מה בדיוק אתם מספקים?גם אחראים לא יודעים לספק שרות? האם חלק מהנציגים מספקים שרות וחלק לא רוצים לספק שרות?
עוגמת נפש סוג הנזק :
שילמדו לספק שרות!!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
סמוך למועד פנייתו, מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר גבסו על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה